رایزنی ایران و ۱+۴ درباره مقدمات نشست وزارتی برجام

کد خبر: 1039414

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از رایزنی ایران و کشور‌های باقی‌مانده در برجام در رابطه با فراهم کردن مقدمات نشست بعدی در سطح وزراء خبر داد.

رایزنی ایران و ۱+۴ درباره مقدمات نشست وزارتی برجام

خبرگزاری تسنیم: به نقل از ریانووستی، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که مدیران سیاسی پنج کشور باقی مانده در برجام روز چهارشنبه با همتای ایرانی خود، مقدمات مربوط به نشست روز ۲۱ دسامبر جاری در سطح وزراء را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: مدیران سیاسی گروه ۱+۴ در نشست روز چهارشنبه خود با طرف ایرانی، به تحلیل و بررسی همه رویکرد‌های مربوط به اجرای توافقات حاصله در سال ۲۰۱۵ ضمن در نظر گرفتن چالش‌های کنونی از جمله اقدامات هدفمند آمریکا در منع اجرای کامل توافق هسته‌ای پرداختند.

جدیدترین خبر‌ها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبر‌ها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در ادامه بیانیه وزارت خارجه روسیه تأکید شده که طرف‌های باقی مانده در برجام روز چهارشنبه روی مسایل مربوط به مقدمات نشست وزارتی که قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (ماه جاری میلادی) برگزار شود، تمرکز کردند.

نمایندگان کشور‌های شرکت کننده در نشست روز چهارشنبه همچنین بر پایبندی خود به تعهدات برجامی و قطعنامه ۲۲۳۱ تأکید کرده و خواستار ادامه تلاش‌ها برای بررسی راه‌حل‌های سازنده برای بازگشت فوری به اجرای توافقات جامع در چارچوب برجام شدند.

جلسه رایزنی دیروز مدیران سیاسی طرف‌های باقی مانده در برجام به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد و در آن سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه از طرف مسکو حضور پیدا کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها