واکنش یک نماینده درباره شرط خرید واکسن کرونا

کد خبر: 1040781

محمد صفایی دلوئی گفت: اگر واقعاً واکسنی برای کرونا وجود دارد، قابلیت خرید آن نیز وجود دارد و وصل کردن خرید واکسن به FATF خیانت به کشور و مردم است.

واکنش یک نماینده درباره شرط خرید واکسن کرونا

خبرگزاری مهر: محمد صفایی دلوئی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از اظهارات دولتمردان درباره منوط بودن خرید واکسن کرونا به تصویب لوایح FATF گفت: برخی در برجام آب خوردن مردم را به مذاکره با آمریکا و تصویب برجام گره زدند و امروز با گروگان گرفتن سلامت مردم به دنبال تصویب لوایح FATF هستند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از مسئولان در حال بازی با جان مردم هستند، گفت: برخی از مسئولان به جای کار و تلاش در کشور و استفاده از منابع داخلی و ظرفیت‌های داخلی کشور دنبال بازی‌های سیاسی هستند.

صفایی با اظهار اینکه اگر واکسنی واقعاً وجود دارد قابلیت خرید آن نیز وجود دارد و وصل کردن خرید واکسن به FATF خیانت به کشور و مردم است، تصریح کرد: در گذشته نیز با اجرای برخی از تعهدات پروتکل‌های الحاقی با شناسایی دانشمندان هسته‌ای توسط دشمنان شروع به ترور آن‌ها کردند و بسیاری فقط تماشاگر شدند.

وی افزود: باید با کار کردن، استفاده از ظرفیت و توان داخلی اثر تحریم‌ها را از بین برد، زیرا هیچ وقت دشمن برای ایران اسلامی قدمی بر نمی‌دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها