درخواست از کمیسیون تلفیق درباره نیروگاه اتمی بوشهر

کد خبر: 1046646

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون در مورد میزان پیشرفت فیزیکی فاز‌های ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر گفت: اخیرا نامه‌ای از سوی کمیسیون انرژی به کمیسیون تلفیق درباره لزوم افزایش اعتبار این فاز‌ها در بودجه ۱۴۰۰ ارسال شده است.

درخواست از کمیسیون تلفیق درباره نیروگاه اتمی بوشهر

خبرگزاری فارس: هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره جلسه بررسی میزان پیشرفت فیزیکی فاز‌های ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر که به میزبانی این کمیسیون برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه که مسئولینی از سازمان برنامه و بودجه، سازمان انرژی اتمی، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء و وزارت نفت حضور داشتند روند ساخت و ساز فاز‌های ۲ و ۳ نیروگاه اتمی بوشهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد بتوانیم برای تسریع در عملیات عمرانی آن بودجه خوبی در سال ۱۴۰۰ تخصیص پیدا کند.

وی افزود: باید اعتبار لازم برای این کار زیرساختی از سوی دولت و مجلس در نظر گرفته شود و به همین دلیل مقرر شد در بودجه ۱۴۰۰ یا از طریق تهاتر نفت و یا افزایش اعتبار اقدامات لازم در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: پس از پایان این جلسه نامه‌ای از سوی رئیس کمیسیون انرژی مجلس به کمیسیون تلفیق مبنی بر افزایش اعتبار ساخت و ساز فاز‌های ۲ و ۳ نیروگاه بوشهر و لزوم تسریع در عملیات عمرانی ارسال شد. ضمن اینکه کمیسیون انرژی هم اقدامات لازم نظارتی را در این باره پیگیری خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها