شورای ائتلاف و شورای وحدت اصولگرایان یکی می‌شوند؟

کد خبر: 1048348

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اگر کار به اینجا برسد که یک چهره شاخص اصولگرا نامزد ریاست جمهوری شود شورای ائتلاف و شورای وحدت اصولگرایان یکی می‌شوند.

شورای ائتلاف و شورای وحدت اصولگرایان یکی می‌شوند؟

باشگاه خبرنگاران: سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره ساز و کار جریان اصولگرایی در انتخابات سال آینده گفت: درباره شورای وحدت اصولگرایان باید گفت که این شورا با فکر جامعه محترم روحانیت مبارز طراحی شده است که حدود ۴۰ حزب اصولگرا و ارزشی در این طراحی مشارکت دارند.

او ادامه داد: یک مرحله کارکرد این شورا مربوط به شورای وحدت و شورای عالی هست و زیر مجموعه آن هم مربوط به هیات اجرایی ستاد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود، شاخه دیگر هم مربوط به هیات اجرایی شورای شهر تهران می‌شود که هر کدام مسئولیت خاص خود را دارد.

سجادی افزود: این هیات‌های اجرایی کمیته‌های مختلفی دارند که در حال کار هستند و نکته مثبت این است که جامعه محترم روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشراف خودش به مسائل؛ نقش مرجعیت را ایفا می‌کند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در تهران این ساختار کاملا شکل گرفته است و در برخی از استان‌ها نظیر استان گلستان یا مشهد همین طراحی تهران با ابعاد کمی کوچک‌تر صورت گرفته و جلسات کمیته‌ها و اقشار مختلف جامعه برگزار شده است.

فعال اصولگرا بیان کرد: شورای ائتلاف هم با همان ساز و کار انتخابات قبل در حال کار است، البته احزابی که در آنجا دعوت می‌شوند کم‌تر هستند، البته من اطلاعات دقیقی از آن شورا ندارم، زیرا در جبهه پیروان خط امام و رهبری با شورای وحدت کار می‌کنیم.

او خاطر نشان کرد: تلاش‌ها و مذاکراتی در جریان است که این‌ها در نهایت یکی شوند به ویژه اگر کار به اینجا برسد که یک چهره شاخص اصولگرا نامزد ریاست جمهوری شود که قطعا نزدیک‌تر شدنشان را بسیار آسا‌تر خواهد کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها