رشیدی: دولت به خاطر اصلاحات کمیسیون تلفیق ناراحت است

کد خبر: 1048947

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما نباید وارد بازی دولت شویم، گفت: چرا دولت ناراحت است؟ به خاطر اصلاحاتی که در کمیسیون تلفیق انجام گرفته است.

رشیدی: دولت به خاطر اصلاحات کمیسیون تلفیق ناراحت است

خبرگزاری مهر: محمد رشیدی در جلسه بررسی کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس در موافقت با کلیات لایحه، گفت: بودجه‌ای که دولت فرستاده را شما می‌گویید مشوش بوده است ما تائید می‌کنیم، شفافیت نداشته و مخفی کاری داشته ما تایید می‌کنیم. تلفیق زحمت کشیده اصلاحات جدید انجام داده است و به نمایندگی از شما این کار را انجام داده است.

وی افزود: شما می‌دانید که پنج واحد درصد معافیت مالیاتی به واحد‌های تولیدی دادیم. مالیات اصناف را تا ۱۰۰ میلیون تومان سود در سال معاف کردیم، تسهیلات ازدواج را به ۱۰۰ میلیون رساندیم، حقوق سربازان را به یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رساندیم. مجانی کردن آب و برق و گاز را برای کم مصرف‌ها و کم درآمد‌ها را انجام دادیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه افزایش یارانه‌ها را به نفع مردم تا ۴ برابر کردیم، اظهار داشت: شما مردم را خوشحال کردید، اما مردم را پشیمان نکنید. رای موافق به لایحه رای موافقت با دولت نیست بلکه رای موافق به کمیسیون تلفیق است. شما باید دولت را وادار به کار کنید، این چه منطقی است که بگوییم ما هر کاری بکنیم دولت انجام نمی‌دهد، پس ما چه کاره ایم؟ ما نماینده مردم هستیم. ما باید دولت را وادار کنیم که کار بکند.

رشیدی گفت: من خواهش می‌کنم که به کلیات رای دهید و کمک کنید که بودجه در این شرایط اصلاح کنیم. ما همه شعار دادیم و از مبارزه با رانت خواری دم زدیم، اگر به لایحه رای مخالف دهید یعنی با رانت خواری موافقت کردید. ما مخالف رانت هستیم و این را باید در عمل نشان دهید و رای موافق به کلیات دهیم.

وی با بیان اینکه ما نباید وارد بازی دولت شویم، افزود: چرا دولت ناراحت است؟ به خاطر اصلاحاتی که در کمیسیون تلفیق انجام گرفته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: شما به خود کمیسیون تلفیق خودتان احترام بگذارید. هنر مجلس این است که در این مسیر سربلند بیرون بیاید و وارد بازی دولت نشویم. دولت خوشحال می‌شود که این لایحه رای مخالف بیاورد. شما رای موافق بدهید چراکه خدا با مجلس است و مردم هم مجلس را قبول دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها