واکنش یک نماینده به موضع روحانی بعد از احضار وزیر

کد خبر: 1049407

نماینده خمینی شهر در مجلس با بیان اینکه حسن روحانی برای کابینه خود خط قرمز قائل است گفت: در نظام اسلامی نمایندگان مجلس، دولت و وزرا و همه کارگزاران نظام و مسؤولان دستگاه قضایی باید پاسخگوی مردم باشند و خط قرمزی وجود ندارد.

واکنش یک نماینده به موضع روحانی بعد از احضار وزیر

خبرگزاری فارس:حجت‌الاسلام محمدعلی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی درباره موضعگیری‌ رئیس جمهور بعد از انتقاد دادستانی از عدم مدیریت فضای مجازی از سوی دولت اظهار داشت: متأسفانه حسن روحانی هنرمند تحریف است و مسائل را به گونه‌ای خاص بیان می‌کند؛ او کلامش را بر اساس ذهنیات خود و سیستم پروپاگاندای رسانه‌ای همراه دولت تفسیر می‌کند و خوراک برای رسانه‌های خارجی و معاندین داخلی فراهم می‌کند.

وی با بیان این که هیچکس با افزایش پهنای باند اینترنت در کشور مخالفتی نداشته و با توسعه فضای مجازی و کسب و کار بر بستر اینترنت ضدیتی نداشته و حتی مجلس از این کار حمایت می‌کند افزود: دولت به موضوع احضار وزیر ارتباطات با اهداف سیاسی می‌نگرد در حالی که چنین نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به رئیس جمهور توصیه می‌کنم دست از تحریف برداشته و بیش از این کارنامه خود را سیاه نکند.

نقدعلی همچنین در پاسخ به سوالی درباره موضع گیری خاص حسن روحانی بعد از احضار قضایی وزیر ارتباطات و اینکه رئیس جمهور عنوان کردند به جای وزیر، باید مرا دادگاهی کنید زیرا من دستور افزایش پهنای باند را داده‌ام گفت: به نظر می‌رسد حسن روحانی برای کابینه خود خط قرمز قائل است؛ در نظام اسلامی نمایندگان مجلس، دولت و وزرا و همه کارگزاران نظام و مسؤولان دستگاه قضایی باید پاسخگوی مردم باشند و خط قرمزی برای کارگزار نظام در جمهوری اسلامی وجود ندارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها