تازه‌ترین تحرک انتخاباتی احمدی‌نژاد؛ نامه به پوتین

کد خبر: 1050101

دیده شدن و مورد توجه بودن یکی از اهداف همیشگی محمود احمدی‌نژاد در اقدامات و موضع‌گیری‌ها بوده و حالا که انتخابات نزدیک است، بیش زا همیشه قابل توجه است.

تازه‌ترین تحرک انتخاباتی احمدی‌نژاد؛ نامه به پوتین

گروه سیاست سایت فردا – محمود احمدی‌نژاد این روزها بیش از همیشه برای دیده شدن و در صدر اخبار قرار گرفتن تلاش می‌کند. از مصاحبه‌های پی‌درپی و ورود به موضوعات خط قرمزی گرفته تا نامه‌نگاری. نامه‌نگاری البته شیوه مورد علاقه اوست و از همان وقت که رئیس جمهور بود، این کار را دوست داشت بعدا که پایش به توییتر و شبکه‌های اجتماعی رسید که به هر مناسبت و به هر چهره سرشناس و سلبریتی هم پیام می‌داد.

اخیرا اما به شیوه نوستالژیک نامه روی آورده و بعد از روحانی و بایدن، پوتین را خطاب قرار داده است. 

به گزارش روزنامه تایمز او این بار برای ولادیمیر پوتین رییس جمهوری نامه نوشته و با تاکید بر روابط تنگاتنگ دو کشور ایران و روسیه در دهه‌های اخیر، از پوتین خواسته شده به دنبال حکومت نامحدود نباشد.

به گزارش دولت بهار، احمدی‌نژاد در این نامه نوشته است: «شکل گیری باندهای قدرت و ثروت، پنهان شدن مفاسد و سوء استفاده ها، سرکوب استعدادها و اندیشه های نو و بالنده واز بین رفتن شور و نشاط سیاسی و اجتماعی از آثار طولانی شدن دوره مسئولیت هاست که دیکتاتوری نتیجه طبیعی آن است. »

او همچنین نوشته که «حاکمانی که اصرار بر طولانی شدن دوران خود دارند، اصولا خود را در اداره و پیشبرد امور جامعه موفق مى پندارند و معمولا مشکلات و نابسامانی ها را به طراحی و دخالت دشمنان داخلی و خارجی و توطئه گران منتسب و فضای جامعه را امنیتی مى کنند».

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها