وزیر دفاع : اقتدار امروز نتیجه ایستادگی مردم است

کد خبر: 1050201

وزیر دفاع گفت: استقلال خواهی آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.

وزیر دفاع : اقتدار امروز نتیجه ایستادگی مردم است

خبرگزاری مهر: امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسمی که با حضور کارکنان وزارت دفاع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی همه ی شهدای راه استقلال و امنیت کشور به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهیدِ دانشمند دکتر فخری زاده اظهار داشت: امروز در حالی ورود به چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که ورای تصور دشمنان است و آنها انتظار داشتند این انقلاب در سال‌های آغازین شکست بخورد و در نهایت چله‌ی خود را نبیند.

وی با بیان اینکه آنهایی که آرزوی شکست انقلاب را می‌کردند امروز به زباله دان تاریخ ریخته شدند گفت: به کوری چشم دشمنان، امروز انقلاب اسلامی ایران به درختی تنومند و تناور تبدیل شده است.

امیر حاتمی در همین زمینه افزود: البته جنایتکاران و مزدورانی که از صندلی خود پایین آورده شدند باید پاسخ جنایات خود را دهند و در انتظارات مجازات بمانند.

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اشتراکات و تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های رخ داده در جهان گفت: شباهت انقلاب‌ها عدم تمکین عده، گروه و یا صنف و جریانی خاص در برابر وضع موجود بوده است اما مردم ایران در انقلاب اسلامی خواسته‌ی صنفی نداشتند بلکه دنبال تحقق آرمانی بزرگ با عنوان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بودند.

وی با بیان تفاوت دیگر انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها گفت: مردم در فرایند انقلاب اسلامی به دنبال رفع هر گونه وابستگی با محقق نمودن شعار نه غربی نه شرقی بودند و به همین دلیل مسیر انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها کاملاً متمایز بوده و هست.

وزیر دفاع با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر خود را درست و صحیح تعیین کرده است تصریح کرد: استقلال خواهی آرمان بزرگ ملت ایران است و برای تحقق کامل آن باید ایستادگی و مقاومت کرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه کشور در دوران جنگ تحمیلی که شرق و غرب علیه آن متحد شده بودند در برابر نظام سلطه ایستادگی و مقاومت کرد گفت: نتیجه‌ی آن ایستادگی، اقتدار و امنیت کاملی است که امروز ایران اسلامی و مردم از آن برخوردار هستند.

امیر حاتمی با بیان اینکه ریشه‌های انقلاب اسلامی با خون شهدای مدافع حرم، شهدای ارتش، سپاه، صنعت دفاعی و دانشمندان هسته‌ای مستحکم شده است گفت: همه ی اینها هزینه‌های ملت و نظام اسلامی برای حفظ دستاوردها و حرکت در مسیر خود کفایی است.

وزیر دفاع با بیان اینکه خون‌های بسیاری در راه اعتلای امنیت جمهوری اسلامی ریخته شده است تأکید کرد: با تبعیت و اجرای تدابیر نورانی و حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای مسیر قدرتمند شدن و افزایش روز افزون بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را با تمام توان دنبال خواهیم کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها