بهزاد نبودی؛ رئیس «ناسا» می‌شود؟

کد خبر: 1050878

نهاد اجماع ساز جدید اصلاح‌طلبان امروز تشکیل جلسه داده واحتمالا تکلیف رئیس را مشخص می‌کند.

بهزاد نبودی؛ رئیس «ناسا» می‌شود؟

گروه سیاست سایت فردا - نهاد جدید اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان موسوم به «ناسا» عصر امروز تشکیل جلسه داده و فعالیت‌های انتخاباتی را رسما کلید می‌زند. فعالیت‌هایی که احتمالا اولین گام آن مشخص کردن رئیس نهاد جدید خواهد بود. همین دیروز بود که حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران در مصاحبه‌ای با «خبرآنلاین» گفت که احتمالا رئیس سنی این نهاد یعنی بهزاد نبودی به عنوان رئیس انتخاب خواهد شد.

همین سخن نیز سبب شد که امروز روزنامه «اعتماد» در گزارشی تحت عنوان ریاستِ چریک پیر اصلاحات بر «ناسا» بنویسد: « یکی از پرسش‌ها درباره این نهاد، ریاست آن است؛ هرچند از قرار معلوم و براساس اظهارات سخنگوی حزب کارگزاران، تفاهم‌هایی میان اصلاح‌طلبان برای تعیین تکلیف کرسی ریاست این نهاد اجماع‌ساز ایجاد شده است. نهادی که طی مدت اخیر و باتوجه به آنکه هنوز عنوان دقیقی برای آن انتخاب نشده، در برخی رسانه‌ها و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی به اختصار به عنوان «ناسا» مطرح شده است.»

موضوع دیگری که در ادامه این گزارش به آن پرداخته شده و در واقع یکی از ابهامات اساسی در کارکرد این نهاد جدید است، مساله نقش سیدمحمدخاتمی است. مرعشی در این باره نیز گفته بود: «بالاخره هر گروهی که دسترسی به شخصیتی مثل آقای خاتمی داشته باشند، منطق‌شان این است که از آن ظرفیت استفاده کنند، به هر حال آقای خاتمی هنوز حوزه نفوذ خوبی در جامعه دارند. بنده سخنگوی ایشان نیستم ولی فکر نمی‌کنم که آقای خاتمی نسبت به انتخابات ریاست‌جمهوری بی‌توجه باشند. حتما از نظر من ورود می‌کنند. برداشت بنده این است.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها