لاریجانی می‌آید؟

کد خبر: 1050891

پورمختار، فعال سیاسی اصولگرا گفت: احتمالا آقای لاریجانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود.

لاریجانی می‌آید؟

گروه سیاست سایت فردا - چهار ماه بیشتر تا انتخابات نمانده و بسیاری از کاندیداهای احتمالی هنوز از فضای شک و تردید خارج‌نشده‌اند. فرصت چندانی باقی نیست و همچنان شاهد گمانه‌زنی‌ها و تکذیب‌کردن‌ها هستیم! این طور که معلوم است بسیاری از چهره‌ها کهنه‌کار در هر دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا منتظر کارت دعوت نشسته و قصد ندارند قبل از آنکه از میزان حمایت‌های سیاسی و اجتماعی از خود اطمینان حاصل کنند، وارد میدان شوند.

یکی از این کاندیداهای احتمالی نیز علی لاریجانی است. نام او از همان وقتی که در انتخابات مجلس یازدهم کاندیدا نشد در فهرست گمانه‌ها قرار گرفت و بارها تایید و تکذیب شد. اکنون اما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یک فعال سیاسی اصولگرا از احتمال ورود وی به این انتخابات و حمایت اصلاح‌طلبان از او می‌گوید.

این درحالی است که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان دفتر ائتلاف با لاریجانی را بسته و سراغ معرفی کاندیدای اصلاح‌طلب رفته باشند. بر همین اساس نیز تصور می‌شد که لاریجانی در صورت عدم حمایت آنان قید ورود به این رقابت‌ها را زده و اصلا کاندیدا نشود. 

محمدعلی پورمختار اما در گفتگویی با نامه نیوز با تاکید بر اینکه« پایگاه و خاستگاه آقای لاریجانی اصولگرایی است» می‌گوید: « امکان دارد اعتدالیون و بخشی از اصلاح طلبان نیز به او اقبال نشان دهند. البته آقای لاریجانی هم فارغ از طیف اصولگرا ممکن است حضور داشته باشد و رأی خودش را هم در جامعه دارد.»

وی با اشاره به محاسن کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات پیش رو، افزوده است: «ایشان مشاور رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت است و امروز نیز دور از صحنه سیاست و تصمیم گیری های کلان کشور نیست و اقبال خوبی هم در بخش هایی از جامعه دارد. به نظر احتمالا آقای لاریجانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود. البته شخصا صحبتی با ایشان نداشتم اما برخی دوستان اخیرا پیش آقای لاریجانی رفته اند، پیشنها داده اند و به نظر می آید که ایشان زمینه ای برای حضور داشته باشد.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها