نماینده مجلس: شفافیت آرا کارآیی نمایندگان را بالا می‌برد

کد خبر: 1051790

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه شفافیت آرا کارآیی نمایندگان مجلس را بالا می‌برد و باید آن را به سایر قوا تسری دهیم، گفت: به‌زودی شفافیت آرا را در مجلس عملیاتی خواهیم کرد.

نماینده مجلس: شفافیت آرا کارآیی نمایندگان را بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام سید کاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره طرح شفافیت آرای نمایندگان اظهار داشت: مردم از نمایندگان خود در مجلس انتظار شفافیت حداکثری در آراء و عملکرد دارند که در بخشی از آن در رای اعتماد به وزرا و استیضاح آنان و در طرح‌ها و لوایح و وجود دارد.

وی افزود: برای شفافیت آرا معتقدیم که باید با مردم صداقت و صراحت داشت البته حوزه نظامی و دفاعی طبق فرمایش مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام استثنا دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: شفافیت آرا کارآیی نمایندگان مجلس را بالا می‌برد و باید آن را به سایر قوا تسری دهیم.

موسوی گفت: مجلس پیش قدم شفافیت حداکثری در کشور است و شفافیت آرا را به زودی عملیاتی خواهیم کرد.

نماینده اردبیل در مجلس افزود: ‌شفافیت آرا منجر به آن خواهد شد که مردم به مجلس اعتماد بیشتری کنند؛ البته مطالبه مردم قبل از انتخابات هم از نمایندگان همین موضوع بوده است.

وی گفت: شفافیت آرا فسادها را از بین برده و منجر به کاهش اتهامات و حرف و حدیث‌ها علیه نماینده می‌شود ضمن آنکه کمک بزرگی به مجلس می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نماینده وکیل مردم است و باید خواسته آنها را در مجلس  پیگیری کند که هم اکنون شفاف حداکثری در مجلس و عملکرد نمایندگان یکی از این مطالبات است که بخشی از آن در شفافیت آرا وجود دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها