واکنش ترقی به ادعای معرفی نامزد مستقل حزب موتلفه

کد خبر: 1051801

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه معرفی نامزد مستقل برای انتخابات ۱۴۰۰ از سوی حزب متبوع خود را رد کرد.

واکنش ترقی به ادعای معرفی نامزد مستقل حزب موتلفه

باشگاه خبرنگاران: حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر معرفی نامزد مستقل توسط حزب موتلفه، گفت: چنین امری صحت نداشته و هیچ کدام از اعضای موتلفه هم در صحبت‌های خود چنین امری را مطرح نکردند.

او ادامه داد: به طور کلی موضع اخیر حزب موتلفه این است که در فرصت باقی مانده مزایا و منافع نامزد حزبی را برای افکار عمومی جامعه تبیین کند و این مزایا را با نامزدهای اصولگرا هم در میان بگذارد تا در نهایت هرکدام از این نامزدها که به دولت حزبی و پررنگ شدن نقش احزاب در مدیریت کشور اعتقاد بیشتری داشتند از همان افراد در شورای ائتلاف حمایت کند.

ترقی افزود: متاسفانه برخی لیست‌ها هم اخیرا در فضای مجازی به عنوان کابینه نامزدها معرفی شده که اینها همه ساخته و پرداخته ذهن جریان‌هایی است که درصدد هستند تا فضای انتخابات را مغشوش کرده و افکار عمومی جامعه را نسبت به نامزدها دچار تشویش و تردید کنند، هیچ کدام هم مبنا و اصولی نداشته و در هیچ محفلی از اصولگرایان از آنها صحبتی نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه تصریح کرد: بعید است که حتی اصلاح طلبان هم در این زمینه تصمیمی گرفته باشند، بلکه بیشتر برای مغشوش کردن افکار عمومی جامعه پیش از انتخابات صورت گرفته است و عوامل سازنده آن هم با اصل انتخابات و مشارکت مردم زاویه دارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها