محمدی: تمام تحریم‌ها لغو نشود حرف‌های بایدن پوچ است

کد خبر: 1051824

یک کارشناس مسائل سیاست خارجی گفت: آمریکا ناچار است به این جمع‌بندی برسد که با موضع ایران درخصوص برجام موافقت کند و تحریم‌ها را بردارد.

محمدی: تمام تحریم‌ها لغو نشود حرف‌های بایدن پوچ است

خبرگزاری مهر: منوچهر محمدی کارشناس مسائل خارجی در گفتگو با مهر در رابطه با رویکرد ایران برای ورود آمریکا به برجام با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری رویکرد ایران را قاطعانه مشخص کردند، اظهار داشت: رویکرد تشریح شده از سوی مقام معظم رهبری این است که تا زمانی که تمام تحریم‌ها برداشته نشود همه حرف‌های آقای بایدن پوچ و بی‌ارزش است.

وی عنوان کرد: بنابراین رویکرد ما روشن و قاطع است و همانطور که حضرت آقا فرمودند خواهد بود و تردیدی در آن نیست. آنها هم ناچار هستند یک زمانی به این جمع‌بندی برسند که با موضع ایران موافقت کنند و تحریم‌ها را بردارند تا بشود سر میز مذاکره نشست و بقیه مسائل را حل کرد.

این کارشناس مسائل خارجی تصریح کرد: به عقیده من، واقعیت قضیه این است که ما یاد گرفتیم در مقابل استکبار آمریکا اگر یک قدم به عقب برداریم و یک امتیاز بدهیم باید صدها امتیاز دیگر هم به آنها بدهیم اما اگر مقاومت کنیم، امتیاز ندهیم و آنها را وادار به تسلیم در مقابل‌مان کنیم در همه زمینه‌ها نتیجه بهتری خواهیم گرفت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها