مشخصات رئیس جمهور کامل و اصلح از زبان ایمانی

کد خبر: 1051973
مشخصات رئیس جمهور کامل و اصلح از زبان ایمانی

ایمانی در گفتگو با مهر:

مشکلات کشور ناشی از انتخاب فرد غیرانقلابی است

مشکلات کشور ناشی از انتخاب فرد غیرانقلابی است [کلیک و کشیدن برای جابجایی] [کلیک و کشیدن برای جابجایی]

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: تبعات انتخاب فردی با شاخصه غیر انقلابی و غیر علاقمند به ظرفیت‌های کشور، منجر به به وجود آمدن وضعیتی مانند شرایط فعلی کشور می‌شود.

ناصر ایمانی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با اینکه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب اصلح، در شرایط امروز کشور چه انتخابی اصلح محسوب می شود، اظهار داشت: انتخاب اصلح، انتخاب فردی است که یک مدیر کارآمد باشد. انتخاب اصلح یعنی انتخاب فردی که مشورت پذیر و اهل کار جمعی باشد زیرا هیئت وزیران یک کار جمعی است. فرد اصلح، فردی است که انگیزه کافی داشته باشد به این معنا که اعتقاد داشته باشد می‌توان در این کشور برای مردم کار کرد و هیچ بن‌بستی در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

وی عنوان کرد: فرد اصلح باید معتقد باشد که با کار و تلاش می‌توان کشور را به سرمنزل مقصود رساند. فرد اصلح، فردی است که به نظام سیاسی جمهوری اسلامی اعتقاد داشته باشد. او باید به معنای دقیق کلمه مردم گرا و از میان مردم باشد، از طبقات بالای جامعه که درد مردم را نفهمند نباشد و میان خود و مردم فاصله ایجاد نکند، اهل مبارزه با فساد باشد و نسبت به مبارزه با فساد حساسیت داشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: فرد اصلح باید اهل تعامل با قوای دیگر کشور برای پیش برد اهداف دولت باشد. باید فردی باشد که پس از رئیس جمهور شدن، عنوان نکند که رئیس جمهور کاره ای نیست. به عقیده من اینها مشخصات یک رئیس جمهور کامل و اصلح است.

ایمانی در رابطه با وظایف جریانات سیاسی برای تحقق انتخاب اصلح، تصریح کرد: جریانات سیاسی می توانند افراد صالح را بر اساس این مشخصات به مردم معرفی کنند و اجازه دهند فضای کشور فضای آرامی باشد و از اتهام زنی و تنش در کشور قبل از انتخابات خودداری کنند تا کشور بتواند در یک فضای آرام به اهداف خودش برسد.

وی در پایان افزود: تبعات انتخاب فرد با شاخصه غیر انقلابی بودن و غیر علاقمند به ظرفیت‌های کشور، منجر به به وجود آمدن وضعیتی مانند شرایط فعلی کشور می شود؛ یعنی درگیر شدن کشور با مشکلات عدیده سیاسی و اقتصادی و افزایش فاصله مردم با نظام.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها