پژمانفر: اقدامات‌مان در برجام یک طرفه بوده است

کد خبر: 1052160

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: اجرای تعهدات برجام تاکنون برای ما یک جاده یک طرفه بوده و ما نباید از این پس به این مسیر در جاده یک طرفه ادامه دهیم و غربی‌ها باید با عمل به تعهداتشان در برجام اعتماد از دست رفته را بازگردانند.

پژمانفر: اقدامات‌مان در برجام یک طرفه بوده است

خبرگزاری فارس: نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر انجام تعهدات از سوی ایران در صورت رفع تحریم‌ها و عمل به تعهدات از سوی غربی‌ها در ماجرای برجام گفت: این منطق کاملا روشن است که رهبر معظم انقلاب هم به روشنی به آن اشاره داشتند و آن این است که تا زمانی که تحریم‌ها رفع نشود، امکان ندارد که جاده یک طرفه را ادامه دهیم.

وی افزود: ما در ماجرای برجام تاکنون هر چه پیش رفته‌ایم، اقدامات‌مان یک طرفه بوده است و طرف غربی به تعهداتش در این توافق عمل نکرده است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: طرف غربی باید با انجام تعهداتش اعتماد از دست رفته را بازگرداند و ما در عمل این مسأله را مشاهده کنیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها هیچ موقع قابل اعتماد نبوده و نیستند و مطمئنا در ادامه راه نیز به زورگویی و قلدری خود ادامه خواهند داد و بر آن پافشاری خواهند داشت.

وی افزود: ما باید به آمریکایی‌ها نشان دهیم در مقابل این رفتارها آنها سکوت نخواهیم کرد و تسلیم آنها نخواهیم شد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: ما باید عقب افتادگی‌ای که در این چند سال به خاطر اجرای تعهداتمان در برجام در حوزه مسائل هسته‌ای برایمان ایجاد شده، با شتاب جبران کنیم و بتوانیم ظرفیت غنی‌شده‌ای را که حاصل تلاش بیش از ده سال جوانان ما بوده را بازگردانیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: ما در داخل کشور به شدت به این ظرفیت در حوزه اورانیوم غنی‌شده نیاز داریم و در حال حاضر برای تأمین این نیاز خود با مشکل مواجهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها