دنیامالی: غربی‌ها صادق نیستند

کد خبر: 1052618

نماینده بندر انزلی در مجلس با بیان اینکه غربی‌ها صادق نیستند ولی اگر ادعای صداقت دارند بدون قید و شرط تحریم‌ها را لغو کنند گفت: برخی‌ها همچنان اصرار بر اعتماد به آمریکا و اروپا دارند.

دنیامالی: غربی‌ها صادق نیستند

 خبرگزاری فارس: احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه، 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به مصوبه مجلس در مورد اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران و بیانیه اخیر سازمان انرژی اتمی و آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای اظهار داشت: مجلس از قانون مصوب خود ذره‌ای عقب نخواهد نشست و دولت هم باید به قانون تمکین کند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب خباثت خود را هر روز علیه این مردم به کار گرفته‌اند. غربی‌ها اعم از آمریکایی‌ها، فرانسه و انگلیس مسئول خون 240 هزار شهید انقلاب، دفاع مقدس و ترورهای ناجوانمردانه هستند.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی افزود: همه اقدامات و تحریم‌های ظالمانه آمریکایی‌ها به خاطر این است که اسرائیلی‌ها به جنایت‌های خود علیه ملت‌های مسلمان ادامه دهند.

دنیامالی اظهار کرد: باید به آرامش و به دور از احساسات پیگیر مطالبات مردم باشیم؛ متأسفانه با وجود اینکه غربی‌ها هر کاری را علیه مردم انجام می‌دهند بعضی از سیاستمداران همچنان اصرار بر اعتماد به اتحادیه اروپا و آمریکایی‌ها دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: غربی‌ها صادق نیستند ولی اگر ادعای صداقت دارند بدون قید و شرط تحریم‌ها را لغو کنند و بنا به فرمایش رهبر انقلاب راستی‌آزمایی و سپس اقدام خواهیم کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها