توصیه برجامی شهریاری به طرف‌های غربی

کد خبر: 1053331

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: مجلس به صورت میدانی نظارت دقیق بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران خواهد داشت.

توصیه برجامی شهریاری به طرف‌های غربی

فارس: حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس به صورت میدانی و با دقت کامل بر حسن اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران نظارت می‌کند.

وی افزود: لغو اجرای پروتکل الحاقی از سوی ایران اقدامی کاملا قانونی است که در چارچوب برجام بوده و اجرا شده و هیچ تناقضی با برجام ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در متن برجام تصریح شده که چنانچه طرف مقابل تحریم‌ها را لغو نکند ایران نیز اجرای تعهداتش در برجام را متوقف کند.

شهریاری خاطرنشان کرد: هرگاه طرف‌های غربی در برجام به تعهداتشان عمل کردند و ما شاهد لغو تحریم‌‌های نفتی، بانکی و... بودیم آن وقت ما نیز انجام تعهداتمان در این توافقنامه را از سر خواهیم گرفت.

وی افزود: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باید به صورت دقیق اجرا شود و همان طور که گفتم مجلس نیز بر حسن اجرای آن نظارت میدانی خواهد داشت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس در پایان گفت: نباید به حرف‌ها و وعده وعیدهای غربی‌ها به انجام تعهداتشان دل خوش کرد و همان طور که مقام معظم رهبری اشاره داشتند هر گاه ما اقدام عملی برای انجام تعهدات از طرف مقابل دیدیم، اجرای تعهداتمان را از سر خواهیم گرفت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها