«محمد» از منظر اصولگرایان

کد خبر: 1055421

مهرداد لاهوتی سعید محمد را کاندیدای پوششی می‌خواند و حمیدرضا ترقی معتقد است که شانسی ندارد.

«محمد» از منظر اصولگرایان

گروه سیاست سایت فردا – سردار سعید محمد آخرین نفری است که رسما از حضور خود در فضای انتخاباتی و کاندیداتوری خبر داده است. برای همین هم در روزهای اخیر مورد توجه بسیای از سیاسیون و رسانه‌ها قرار گرفته است. مثلا چند روز قبل «شرق» از احتمال ائتلاف او با محسن رضایی نوشت و «اعتماد» نیز در گزارشی تحت عنوان « از «خاتم»‌ به «پاستور»؟» نوشت: « هرچند بخشی از اصولگرایان معتقدند سعیدمحمد چندان شناخته‌شده نیست و شاید به همین خاطر گزینه مناسبی باشد اما امکان رأی‌آوری ندارد. اما با این حال برخی بر این باورند که این یک شیوه تبلیغاتی است و این احتمال وجود دارد که در روزهای پایانی، حمایت‌ها از سعید محمد به عنوان گزینه‌ای جوان و عملیاتی تقویت شود و او بتواند دست بالاتر را در فضای سیاسی روزهای منتهی به انتخابات داشته باشد.»

روزنامه «جهان صنعت» نیز در شماره امروز خود از برخی سیاسیون در جریان اصولگرا درباره شانس سعید محمد در این رقابت‌ها پرسیده است.

مهرداد لاهوتی، از چهره‌های نزدیک به لاریجانی، او را یک کاندیدای پوششی خوانده و می‌گوید: «تصور من این است سعید محمد با انگیزه ریاست جمهوری وارد نشده است. احتمالا همان نقشی را ایفا خواهد کرد که آقای جهانگیری یا قالیباف در انتخابات 96 ایفا کردند.  استنباط من این است که اجماع اصولگرایان روی سعید محمد کار سخت و دشواری باشد. او نهایتا می‌تواند در صحنه حضور داشته و در توافق با کاندیدای نهایی به کار خود ادامه دهد».

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اما معتقد است که «سعید محمد هنوز در جامعه فرد شناخته شده ‌ای نیست و به همین خاطر شانس چندانی برای موفقیت ندارد.» وی تاکید می‌کند که «کسی از دیدگاه‌ها و مواضع او  خبر ندارد و کارنامه‌اش در قرارگاه خاتم‌الانبیا که اخیر برای نخبگان مطرح شده، مورد توجه مردم نیست. ضمن اینکه در نظر سنجی‌ها نیز خیلی عقب است.»

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها