ورود ضرغامی؛ مستقل و متفاوت!

کد خبر: 1056423

ضرغامی: من با بقیه فرق دارم.

ورود ضرغامی؛ مستقل و متفاوت!

گروه سیاست سایت فردا – یک کاندیدای احتمالی دیگری هم قطعی شد و او کسی نیست غیر از عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیما که در یکی، دو سال اخیر به واسطه آن صبحانه‌های کاری و حساب کاربری خود در اینستاگرام سعی کرده تصویری متفاوت از آنچه قبلا از وی سراغ داشتیم، ارائه دهد.

نام وی از مدت‌ها قبل در میان افرادی که تمایل دارند نامزد ریاست جمهوری باشند، دیده می‌شد و حالا در مصاحبه‌ای با ایسنا آمادگی خود را برای ورود در قامت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کرده است.

ضرغامی همیشه یک اصولگرا بوده و به این صفت شناخته می‌شود اما اکنون می‌گوید که با همه جریان‌ها رابطه دوستانه‌ای دارد اما مستقل است و با بقیه فرق دارد.

این طور که معلوم است کلید واژه‌اش در این انتخابات کارآمدی است و می‌گوید: «در ۴۰ سال گذشته آدم‌های بسیار کارآمدی در برخی حوزه‌ها قرار گرفتند که به خاطر ساختارهای غلط، ناکارآمد و کلیشه‌ای ناکارآمد شدند، یعنی کارنامه‌شان کارنامه ناکارآمدی شده است.»

او که در حال حاضر عضو شورای عالی فضای مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی است می‌گوید: «آماده‌ام که هر لحظه نیاز باشد در هر موقعیتی بازیگری کنم. هر چه جلوتر می‌رویم، وظیفه خود را برای ثبت نام در انتخابات سنگین‌تر احساس می‌کنم و وقتی صحنه و آرایش را می‌بینم، بیشتر احساس تکلیف می‌کنم.»

ضرغامی می‌گوید که پیش از اینکه شعار «اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا» سر داده شود او به این موضوع باور داشته و معتقد بوده که اصولگرا و اصلاح طلب پوست خربزه زیر پای ملت بوده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها