روزنامه اصلاح‌طلب: آقای بایدن قرارمان این نبود!

کد خبر: 1056609

روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «آقای بایدن قرار این نبود!» نوشت:«آقای بایدن یا قول‌شکن هستید یا ضعیف‌الاراده، از صراحت لهجه پوزش می‌خواهم، مگر شما نبودید که در ایام مبارزات انتخاباتی با قطعیت حرف از بازگشت سریع و بی‌قید و شرط به برجام می‌زدید؟

روزنامه اصلاح‌طلب: آقای بایدن قرارمان این نبود!

کیهان: روزنامه آرمان در مطلبی با عنوان «آقای بایدن قرار این نبود!» نوشت:«آقای بایدن یا قول‌شکن هستید یا ضعیف‌الاراده، از صراحت لهجه پوزش می‌خواهم، مگر شما نبودید که در ایام مبارزات انتخاباتی با قطعیت حرف از بازگشت سریع و بی‌قید و شرط به برجام می‌زدید؟ مگر شما نبودید که نور امید در دل ملت ایران و سایر ملل جهان به‌وجود آوردید که بعد از دوران تاریک دونالد ترامپ، قرار است شما دوران احترام و منافع متقابل را با کشورمان و سایر کشورها شروع کنید؟ مگر شما سخن از مذاکره و تلاش‌های دیپلماتیک نگفتید؟ مگر ایران با صراحت و با علاقه از روز اول حکومت شما، اعلام نکرده که آماده است همه آنچه را در زمینه هسته‌ای و در چارچوب برجام جلو رفته، برگرداند منوط به اینکه شما هم تحریم‌های من‌درآوردی و فراقانونی دونالد ترامپ را بردارید و به برجام برگردید؟ پس چی شد؟ آیا دنبال بهانه می‌گردید تا قولتان را بشکنید؟».

این روزنامه زنجیره‌ای در ادامه نوشت:«همه مردم ایران لحظه‌شماری می‌کردند که شما پیروز شوید، می‌دانید برای چه؟ برای اینکه دوران جنایت‌بار دونالد ترامپ به پایان برسد و دو کشور ایران و آمریکا راه مصالحه و آشتی و صلح به‌جای خصومت را در پیش گیرند. اکنون هم مردم ایران دارند بر روی رفتار و اعمال شما قضاوت می‌کنند و شما را ادامه‌دهنده همان سیاست‌های زورگویانه دونالد ترامپ می‌بینند. مهم نیست شما نقض قول کرده‌اید یا ضعیف‌الاراده هستید و به‌خاطر فشاری که بر شما هست، تسلیم مخالفان شده‌اید، صادقانه بگویم این مشکل شماست و برای مردم ایران نتیجه یکی است و هیچ توجیهی را نمی‌پذیرند».

مدعیان اصلاحات و رسانه‌های زنجیره‌ای همواره مدعی هستند که به زبان دیپلماسی تسلط دارند، اما مصادیق متعدد حکایت از آن دارد که این طیف هیچ شناختی از زبان دیپلماسی ندارد.

جدیدترین مصداق، همین مطلب روزنامه زنجیره‌ای آرمان است. پیش از این منتقدان سیاست خارجی دولت تاکید داشتند که جمهوری خواهان و دموکرات‌ها در دشمنی با ایران هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و به عبارتی سگ زرد برادر شغال است.

کارشناسان و صاحبنظران به سابقه بایدن در دولت اوباما اشاره کرده و تاکید کردند که دولت اوباما رکورددار تحریم‌های ضدایرانی است. حالا این روزنامه زنجیره‌ای تازه به حرف منتقدان رسیده و فهمیده که بایدن و ترامپ در دشمنی با ایران هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها