گزینه های حزب موتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری

کد خبر: 1056852

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: تیم نامزدهای در تراز ریاست جمهوری این حزب شامل «بادامچیان»،«میرسلیم»،«نیکنام»، «انواری» و «ترقی» است که از بین آنان، نامزد واحد معرفی خواهد شد.

گزینه های حزب موتلفه برای انتخابات ریاست‌جمهوری

 خبرگزاری مهر: حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه ای با اشاره به برگزاری انتخابات در سال آینده، آورده است: در انتخابات ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی، سیاست وحدت را دنبال کرده و ضمن احترام به همه داوطلبان و نامزدها، سیاست رقابت سالم و اخلاق محور را به آنان توصیه می کند و معتقد است که هر نامزد و طرفداران او می توانند با معرفی اثباتی خود فضای آرام و مطلوب برای شناخت نامزدها و برنامه های آنان را فراهم آورند تا انتخاب خوب مردم، در کمال آگاهی و شناسایی صحیح و کامل صورت گیرد.

این بیانیه اعلام کرد: تیم نامزدهای در تراز ریاست جمهوری این حزب، شامل شخصیت هایی چون:  «اسدالله بادامچیان»،   «سید مصطفی میرسلیم»،   «محمد حسین نیکنام»،   «حسین انواری»، «حمیدرضا ترقی» است که جملگی مورد اعتماد ملت و بزرگان روحانی و ملی هستند و از بین آنان متعاقبا نامزد واحد معرفی خواهد شد.

متن کال این بیانیه به شرح زیر است:

خواهران و برادران گرامی

سلام علیکم

در آستانه قرن پانزدهم هجری، سال نو و نوروز زیبا را تبریک و تهنیت گفته، امیدواریم سالی سرشار از صلح، آرامش، برکت و سلامت باشد.

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و با بیداری ملت ها در قرن چهاردهم تحولی عظیم در ایران و جهان پدید آورد و اکنون در گام دوم به رهبری امام خامنه ای تکاملی نوین را نوید می دهد.

حزب موتلفه اسلامی افتخار دارد که در گام اول با نظر صریح امام خمینی(ره) و در حضور ایشان در سال ۱۳۴۲ شکل گرفت و نقش محوری و تشکیلاتی مردمی و ارزشگرایی را در نیمی از این قرن پرماجرا ایفا کرد و امیدوار است که در گام دوم در خط ولایت و امامت و در تداوم حرکت مردمسالاری دینی نیز بتواند همچنان نقش محوری و تکاملی را در تحقق بیانیه گام دوم  با برخورداری از تجربیات گرانبها و نیروهای متخصص و متعهد و پشتوانه شهدای بزرگوار و یاران ثابت قدم خود ایفا نماید.

در شرایط حاضر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و عشایر برگزار می شود و قطعا انتخاب خوب، آثار و ثمرات خوبی را به دنبال خوبی خواهد داشت.

حزب موتلفه اسلامی در انتخابات شوراهای اسلامی در ۳۱ استان با سیاست استقلال استانی و همراهی و همگرایی با همه نیروهای ارزشگرای استان و روحانیت و مردم کوشش داشته که فهرست انتخاباتی از عناصر متدین و اصلح و کارآمد و پاک و برخوردار از تخصص های لازم برای اداره مطلوب شهرها و روستاها را به مردم معرفی نماید.

در انتخابات ریاست جمهوری نیز حزب موتلفه اسلامی، سیاست وحدت را دنبال کرده و ضمن احترام به همه داوطلبان و نامزدها، سیاست رقابت سالم و اخلاق محور را به آنان توصیه می کند و معتقد است که هر نامزد و طرفداران او می توانند با معرفی اثباتی خود فضای آرام و مطلوب برای شناخت نامزدها و برنامه های آنان را فراهم آورند تا انتخاب خوب مردم، در کمال آگاهی و شناسایی صحیح و کامل صورت گیرد. تخریب ها و توسل به بداخلاقی ها و سیاه نمایی ها، فضای شاداب انتخابات را آلوده می سازد و جز زیان و آسیب نتیجه ای نخواهد داشت.

حزب موتلفه اسلامی، شخصیت های واجد شرایط و در تراز نامزد ریاست جمهوری خود را که از رجال سیاسی مذهبی انقلاب و نظام هستند و دارای دانش و تجربه، کارآمدی و کارایی، انگیزه و سلامت و طهارت اقتصادی هستند و برخوردار از پشتوانه حزبی پاک و انقلابی و شبکه مردمی سراسری می باشند به مردم عزیز و همه فعالان سیاسی  در زمان مقتضی معرفی می کند تا بر اساس شاخص ها و رهنمودهای ولی امر مسلمین، از بین داوطلبان، فرد اصلح و ارجح برای اداره امور اجرایی مناسب با برنامه گام دوم انقلاب مشخص شود و انتخاب خوب حاصل گردد.

تیم نامزدهای در تراز ریاست جمهوری این حزب، شامل شخصیت هایی چون:  «اسدالله بادامچیان»،   «سید مصطفی میرسلیم»،   «محمد حسین نیکنام»،   «حسین انواری»، «حمیدرضا ترقی» است که جملگی مورد اعتماد ملت و بزرگان روحانی و ملی هستند و از بین آنان متعاقبا نامزد واحد معرفی خواهد شد.

این نیروهای ارزشمند دارای تخصص های لازم و تجربیات کافی بوده و هریک از آنان برنامه های اقدامی و عملی برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور و تعامل با همه نیروهای علاقمند به خدمت به میهن، ملت و نظام را در دستور کار خود دارند.

حزب موتلفه اسلامی مومن به رهبری مدبرانه امام خامنه ای و بصیرت و حسن انتخاب ملت، برای رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی، سالی سرشار از موفقیت و برکت را از خداوند متعال مسئلت می نماید و برای رفع بلیه جهانی کرونا، ضمن آرزوی سلامتی، همگان را به رعایت همه توصیه های بهداشتی و دعا در ماه های شعبان و رمضان دعوت می کند.

«یادمان باشد پیروزی در گرو انتخاب خوب است»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها