محسن هاشمی: گزینه کارگزاران نیستم

کد خبر: 1057880

رئیس شورای شهر تهران گفت: گزینه کارگزاران سازندگی نمی‌شود چرا که در حال حاضر جبهه اصلاح‌طلبان در این مورد تصمیم می‌گیرد.

محسن هاشمی: گزینه کارگزاران نیستم

گروه سیاست سایت فردا – محسن هاشمی شاید بهترین و محتمل‌ترین گزینه برای نمایندگی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری آتی نباشد اما نامش از چندی قبل در گمانه‌زنی‌ها مطرح شده است. برخی او را نامزد اصلاح طلبان در انتخابات شوراها  گزینه شهرداری دانسته و برخی دیگری نیز از احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری گفته بودند.

خودش نیز اگرچه در ابتدا اصرار داشت که گول نخواهد خورد و وارد میدان نمی‌شود اما آرام آرام رضایت دارد و اخیرا نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خودش ، اسحاق جهانگیری و ظریف گزینه‌های حزبی کارگزاران هستند. البته این را هم گفت که نظرها به ظریف مثبت‌تر است.

ناگفته نماند که واکنش محسن هاشمی به مصاحبه جنجالی فائزه هاشمی نیز از دیگر عواملی بود که اراده او برای کاندیداتوری را به نمایش گذاشت.

به این هرحال این طور که به نظر می‌رسد، این اصلاح‌طلب تکنوکرات که هم امتیاز اصلاح طلب بودن را داشت و هم تکنوکرات و مدیر بود، هم پشتوانه حزبی داشت و هم اعتبار خود را از نام مرحوم هاشمی می‌گرفت؛ از کاندیداتوری منصرف شده است.

به گزارش اعتماد آنلاین، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اینکه گفته شده شما یکی از گزینه‌های حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات ریاست‌جمهوری هستید، گفت: خیر، گزینه کارگزاران سازندگی نمی‌شود چرا که در حال حاضر جبهه اصلاح‌طلبان در این مورد تصمیم می‌گیرد.

وی در مورد اینکه جبهه اصلاح‌طلبان در مورد ریاست‌جمهوری با شما گفت‌وگو کردند؟ تصریح کرد: هنوز اسمی بیرون نیامده است‌ بنابراین در مورد اگرها نمی‌توان صحبت کرد.

گفتنی است، مواضع جدید محسن هاشمی درباره ورود به انتخابات همزمان است با حرف و حدیث‌ها و شایعاتی که در فضای مجازی درباره روابط شخصی وی مطرح شده است. 


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها