سازوکار اصلاح طلبان برای رسیدن به نامزد اجماعی

کد خبر: 1058868

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران گفت: بررسی پیشنهاد کمیته راهبردها و برنامه‌ریزی این جبهه درباره سازوکار رسیدن به نامزد اجماعی اصلاح‌طلبان هفته بعد مشخص می‌شود.

سازوکار اصلاح طلبان برای رسیدن به نامزد اجماعی

خبرگزاری ایرنا: از کانال اطلاع‌رسانی جبهه اصلاحات ایران، آذر منصوری درباره دومین جلسه جبهه اصلاحات ایران که در سال جدید به ریاست بهزاد نبوی برگزار شد، گفت: در این جلسه پیشنهاد دبیرخانه مبنی بر تامین منابع مالی جبهه از سوی اعضا مجمع عمومی (که قبلا در آیین‌نامه تصویب شده بود) مطرح و مقرر شد دبیرخانه پیگیری‌های لازم را در این ارتباط به انجام رساند و گزارش آن به مجمع عمومی ارائه شود.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران افزود: طبق آیین‌نامه قرار است احزاب و شخصیت‌های حقیقی عضو جبهه هزینه‌های جاری جبهه را تامین کنند.

منصوری با اشاره به پیشنهاد کمیته راهبردها و برنامه‌ریزی جبهه درباره ساز و کار رسیدن به نامزد اجماعی اصلاح‌طلبان، تصریح کرد: با توجه به پیشنهادهای مطرح شده مبنی بر بررسی بیشتر توسط احزاب، تصمیم گیری به جلسه هفته آینده مجمع عمومی موکول شد.

وی ادامه داد: در این جلسه همچنین قرار شد طبق آیین‌نامه مصوب و با هدف جلوگیری از تعارض منافع، افراد حقیقی و حقوقی که برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند از عضویت در جبهه انصراف دهند.

سخنگوی جبهه اصلاحات ایران خاطرنشان کرد: بر همین اساس در این جلسه مقرر شد نمایندگان احزاب فرد جایگزین خود را به دبیرخانه معرفی کنند و افراد حقیقی هم اگر ثبت‌نام کرده باشند، طبعا جایگزینی نخواهند داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها