نظر چمبر درباره حضور جهانگیری در انتخابات 1400

کد خبر: 1059700

معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان گفت: اسحاق جهانگیری سابقه حضور در انتخابات ریاست جمهوری را داشته، اما اینکه چه قدر افکار عمومی پذیرای وی است را باید بررسی کنیم.

نظر چمبر درباره حضور جهانگیری در انتخابات 1400

باشگاه خبرنگاران: عیسی چمبر معاون اجرایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان درباره حضور اسحاق جهانگیری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: اصلاح طلبان ساز و کار خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آغاز کرده‌اند و آن چه مسلم است گزینه هایی که احتمال تایید صلاحیت و رای آوری دارند وارد میدان رقابت شوند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اقبال عمومیِ نامزدها از گزینه نهایی حمایت می‌کنیم، گفت: اسحاق جهانگیری سابقه تایید و حضور در انتخابات ریاست جمهوری را داشته، اما اینکه افکار عمومی چه قدر پذیرایش است را باید بررسی کنیم؛ باید به افکار عمومی احترام بذاریم.

چمبر درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هم اظهار کرد: این دوره، انتخابات بسیار خوبی می شود و حضور مردم هم خوب خواهد بود، شورای نگهبان باید اجازه دهد گرایشات مختلف در این دوره شرکت کرده و از حضور مردم در انتخابات استقبال کنند، بخشی از بن بست فضای سیاسی و اقتصادی کشور با این انتخابات بر طرف می‌شود.

معاون اجرایی دبیرکل حزب ندای ایرانیان ادامه داد: مشارکت مردم بستگی به ساز و کار انتخابات، حضور چهره‌های مختلف از گروه‌های سیاسی و تایید گرایشات سیاسی مختلف توسط شورای نگهبان دارد؛ فکر می کنم حضور مردم در این دوره از انتخابات از انتخابات مجلس در سال ۹۸ بهتر خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها