خاتمی نمی‎‌آید

کد خبر: 1059742

جواد امام: خاتمی دعوت اصلاح‌طلبان برای کاندیداتوری را رد کرد.

خاتمی نمی‎‌آید

گروه سیاست سایت فردا - دست اصلاح‌طلبان در این دوره از انتخابات به قدری خالی است و سرمایه اجتماعی آنان به واسطه عملکرد دولت روحانی، مجلس دهم و شورای پنجم به قدری ریزش کرده است که به نظر نمی‌رسد شانسی برای موفقیت و راه‌یابی دوباره به پاستور داشته باشند.

برای همین هم شاهدیم که به جد دنبال چهره‌های جنجالی گشته و چون می‌دانند که این نیروهای عموما رادیکال‌شان امکان عبور از فیلتر شورای نگهبان را ندارند، از مشارکت مشروط می‌گویند.

برخی از آنان نیز البته خواهان کاندیداتوری افرادی با قابلیت جلب نظر افکار عمومی و در عین حال پتانسیل تایید صلاحیت هستند. در همین راستا نیز تصور کرده‌اند که حضور دوباره سیدمحمد خاتمی در این رقابت‌ها می‌تواند وضعیت را نفعشان تغییر داده و موجب تکرار حضور مردم در جهت حمایت از آنان شود!

برخی از اقدامات مثل نامه اخیر خاتمی به رهبری که حاکی از فعال‌تر شدن لیدر این جریان بود نیز این سناریو را در ذهنشان تقویت کرد. پاسخ رئیس دولت اصلاحات به این نگاه اما انگار منفی بوده است. این را جواد امام می‌گوید. دبیرکل مجمع ایثارگران در ویدئویی که جماران منتشر کرده ضمن دعوت از سید حسن خمینی برای کاندیداتوری می‌گوید: « در شخصیت هایی که در مجمع ایثارگران مطرح بوده اند، یکی حضرتعالی(حاج سیدحسن خمینی) و یکی هم جناب آقای خاتمی مورد بحث واقع شده اید. آقای خاتمی بنا به دلایلی از ابتدا هم رد کردند.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها