نامه‌نگاری شورای وحدت با رئیسی، رضایی و قالیباف

کد خبر: 1059747

منوچهر متکی گفت: به زودی نامه ای از طرف آیت الله موحدی کرمانی برای تعدادی از نامزدها نوشته و ارسال خواهد شد و از آنها دعوت می‌شود .

نامه‌نگاری شورای وحدت با رئیسی، رضایی و قالیباف

گروه سیاست سایت فردا - سازوکارهای انتخاباتی در هر دو جریان سخت مشغول کار هستند و می‌کوشند که گزینه نهایی و مورد اجماع را بیابند. برای این کار نیز از شیوه‌ها و راهکارهای مختلفی بهره می‌گیرند. مثلا شورای وحدت نامه‌نگاری با نامزدها و درخواست ارائه برنامه را انتخابات کرده است. 

آنطور که منوچهر متکی، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفته «به زودی نامه ای از طرف آیت الله موحدی کرمانی برای تعدادی از نامزدها نوشته و ارسال خواهد شد و از آنها دعوت می شود تا خلاصه برنامه و رئوس مورد نظر خود در انتخابات و همچنین افراد کلیدی مورد نظر برای کابینه را اعلام کنند تا سپس برای گفتگو تنظیم وقت شود.»

به گزارش «برنا» و به گفته متکی، این نامه ها برای تعدادی از نامزدها از جمله آقایان رییسی، رضایی و قالیباف و تعداد دیگری از نامزدها ارسال خواهد شد.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان تصریح کرد: نامه ها به افرادی که در معرض نامزدی انتخابات هستند نوشته می شود و طبیعی است هر یک از مخاطبینی که در پاسخ اعلام کند، نامزد نیست مورد اصرار برای گفتگو نخواهد بود.

او ادامه داد: در معرض نامزد بودن برای کسانی تصویب می شود که قانونا می توانند وارد عرصه انتخابات بشوند و این ملاک ما برای تصویب نام و ارسال نامه دعوت است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها