تحلیل شیخ نعیم قاسم از چرایی بازگشت آمریکایی‌ها به برجام

کد خبر: 1060159

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت آمریکایی‌ها به این باور رسیده‌اند که اگر به توافق هسته‌ای بازنگردند شرایط برای آنها پیچیده‎‌تر می‌شود و در نهایت قدرت‌های دیگر می‎توانند قوای بیشتری را علیه یکجانبه‌گرایی واشنگتن فراهم کنند.

تحلیل شیخ نعیم قاسم از چرایی بازگشت آمریکایی‌ها به برجام

خبرگزاری تسنیم: به نقل از المنار، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه تاکید کرد: زمانی که ایران بتواند آمریکا را به توافق هسته‎ای بازگرداند، یعنی توانسته پیروزی بزرگی را محقق کند و هر پیروزی برای ایران یک پیروزی برای محور مقاومت است.

وی در ادامه تاکید کرد: ایران برنامه‌ها و اهداف واضح، روشن و بر حقی را انتخاب کرده به همین دلیل در تحقق آنها پایدار و مقاوم باقی مانده و در نهایت نیز پیروز می‌شود.

وی افزود: آمریکایی‌ها به این باور رسیده‌اند که اگر به توافق هسته‌ای بازنگردند شرایط برای آنها پیچیده‎‌تر می‌شود و در نهایت قدرت‌های دیگر می‎توانند قوای بیشتری را علیه یکجانبه‌گرایی واشنگتن فراهم کنند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: آمریکایی‌ها معتقدند که بازگشت آنها به برجام می‎تواند گرایش ایران به سوی شرق را کاهش دهد و باید با تهران روی برخی مسائل مهم توافق کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها