نماینده مجلس: حادثه نطنز با هماهنگی آمریکا انجام شده

کد خبر: 1060227

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: وزیر امورخارجه کشورمان معتقد بود خرابکاری نطنز با هدف اثرگذاری بر روند مذاکرات برجامی وین انجام شده است.

نماینده مجلس: حادثه نطنز با هماهنگی آمریکا انجام شده

خبرگزاری مهر: شهریار حیدری در خصوص جزئیات جلسه ظریف وزیر امور خارجه با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در جلسه امروز پیرامون سند همکاری راهبردی ایران و چین، برجام گفتگو شد و وزیر امور خارجه به سئوالات نمایندگان پیرامون حادثه نطنز پاسخ داد.

ظریف: خرابکاری در نطنز با هدف اثرگذاری بر روند مذاکرات برجام انجام شده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: ظریف مسئول امنیت نطنز نیست، وزیر امور خارجه به شدت حادثه نطنز را محکوم کرد و معتقد بود در این شرایط این اقدامات با هدف اثرگذاری بر روند مذاکرات برجام انجام شده است، زیرا رژیم صهیونیستی به شدت مخالف توافق بر سر برجام است.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: تحلیل نمایندگان مجلس این است که اسرائیل بدون هماهنگی با آمریکا هیچ عملیاتی را انجام نمی دهد، بنابراین حادثه نطنز نیز با هماهنگی آمریکا انجام شده است.

ظریف: از ظرفیت های بین المللی علیه رژیم صهیونیستی استفاده می کنیم

حیدری تصریح کرد: وزیر امور خارجه اعلام کرد حق جمهوری اسلامی برای برخورد با این اقدام خرابکارانه و استفاده از ظرفیت های بین المللی محفوظ است. باید از ظرفیت های بین المللی علیه رژیم صهیونیستی استفاده کرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون معتقد هستند باید اقدامات عملیاتی و جدی علیه رژیم صهیونیستی در پاسخ به این خرابکاری انجام شود.

وی اظهارداشت: نهادهای اطلاعاتی و عملیاتی در حال رصد موضوع هستند و باید از رژیم صهیونیستی «انتقام سخت» بگیرند تا دیگر فکر چنین اقداماتی را نکنند.

شهریاری در خصوص اظهارات ظریف پیرامون مذاکرات وین گفت: وزیر امور خارجه اعلام کرد به ۱+۴ گفته شده رفع همه جانبه تحریم ها شرط جمهوری اسلامی برای ادامه مذاکرات است و نتیجه نشست های گذشته مشروط به نشست آتی است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها