فرصت‌‌سازی مدعیان اصلاحات برای رژیم ­صهیونیستی

کد خبر: 1060578

مدعیان اصلاحات - اعتدال در هر موقعیتی که پاسخ کوبنده به دشمن، ضرورتی عقلانی و عامل ایجاد موازنه است، به نفع بدخواهان و معارضان یک نامعادله رقم زده و با تغییر فضا به سود آنها، فرصت دوباره برای خباثت دشمن می‌سازند

فرصت‌‌سازی مدعیان اصلاحات برای رژیم ­صهیونیستی

کیهان: دیاکو حسینی، کارشناس شاغل در دولت دیروز طی یادداشتی در روزنامه دولتی ایران درباره خرابکاری در سایت نظنر مدعی شد: «هرچند تلافی در زمان بموقع و مکانی متناسب می‌تواند هزینه‌های این قبیل اقدامات را برای رژیم صهیونیستی افزایش دهد، اما در کوتاه‌مدت هر نوع واکنش سیاسی که روند گفت‌و‌گوها را در چارچوب برجام مختل کند تنها به رژیم صهیونیستی کمک می‌کند که به هدف از پیش تعیین شده اش دست پیدا کند.»

مدعیان اصلاحات - اعتدال در هر موقعیتی که پاسخ کوبنده به دشمن، ضرورتی عقلانی و عامل ایجاد موازنه است، به نفع بدخواهان و معارضان یک نامعادله رقم زده و با تغییر فضا به سود آنها، فرصت دوباره برای خباثت دشمن می‌سازند. این تقلای خائنانه سرمایه‌های اسرائیل منحصر در خرابکاری اخیر در نطنز نیست و پیش از این نیز در ترور سیدالشهدای مقاومت اسلامی سردار شهید سلیمانی و دکتر فخری زاده دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی انجام شده بود. این در حالی بود که همین طیف با پالس علی الدوام مذاکره، کوبیدن بر طبل برجام‌های بعدی، توجیه شرارت‌ها و پلیدی‌ها و عهدشکنی‌های مکرر حریف و تردید و تفرقه افکنی در توانمندی‌های کشور (هسته‌ای، موشکی، منطقه‌ای) دشمن را آنچنان طلبکار و گستاخ کردند که به این ترورها اقدام کرد.

ارگان دولت طی یادداشت دیگری نوشت: «امروز سهم دولت از اقتصاد کشور بواسطه صندوق‌های بازنشستگی و خصولتی‌ها حدود ۸۴ درصد است. وقتی به ترکیب سبد مدیریت اقتصادی کشور نگاه می‌اندازیم، صندوق‌های بازنشستگی حدود ۲۲ درصد و خصولتی‌ها تقریبا۲۲ درصد، دولت به شکل مستقیم حدود ۴۰ درصد در این سبد سهم دارند.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها