گروسی: بازرسان آژانس در نطنز حضور دارند

کد خبر: 1060814

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ضمن ابراز امیدواری از حصول پیشرفت در مذاکرات امروز وین تأکید کرد که ایران آژانس را در جریان غنی‌سازی 60 درصد قرار داده است.

گروسی: بازرسان آژانس در نطنز حضور دارند

خبرگزاری فارس: «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز گذشته (چهارشنبه) در گفت‌وگو با شبکه «ان اچ اکی» ضمن ابراز امیدواری برای حصول پیشرفت در مذاکرات امروز (پنجشنبه) کمسیون مشترک برجام در «وین» تأکید کرد که مقام‌های جمهوری اسلامی، آژانس را در جریان تصمیمات خود برای آغاز غنی‌سازی ۶۰ درصد قرار داده و بازرسان آژانس در تأسیسات نطنز حضور دارند.

گروسی در این گفت‌وگو تأیید کرد که ایران آژانس را در جریان تصمیم خود برای آغاز غنی‌سازی 60 درصد قرار داده است و بازرسان آژانس در تأسیسات هسته‌ای نطنز حضور دارند.

مدیرکل آژانس ادامه داد: «این روزها، روزهای مذاکرات دیپلماتیک است و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از نزدیک آن را دنبال می‌کند».

نتیجه مذاکرات وین بر بازرسی‌های آژانس از تأسیسات هسته‌ای ایران تأثیر می‌گذارد

رافائل گروسی در خصوص دور دوم مذاکرات کمیسیون مشترک برجام که تا ساعاتی دیگر در وین برگزار خواهد شد گفت که این مذاکرات، «بسیار مهم» است و برآیند این گفت‌وگوها تأثیر زیادی بر توافق میان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران در خصوص بازرسی‌ها از تأسیسات هسته‌ای خواهد داشت.

در حال تکمیل...

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها