قاضی‌زاده هاشمی: رقیبم در انتخابات «رضاخان» است

کد خبر: 1061764

نامزد انتخابات ریاست ‌‎جمهوری: آمده‌ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم.

قاضی‌زاده هاشمی: رقیبم در انتخابات «رضاخان» است

گروه سیاست سایت فردا - نه ثبت‌نام‌ها شروع شده و نه تکلیف تایید و رد صلاحیت‌ها معلوم است. اما همچنان که نامزدهای اصلی و تعیین کننده هنوز تصمیم خود را اعلام نکرده‌اند، نامزدهای اصطلاحا درجه دومی که پا به میدان گذاشته‌اند، می‌تازند و مدام در رسانه‌ها اظهارنظر می‌کنند. یکی مثل پزشکیان برای جریان سیاسی متبوع خود خط و نشان کشیده و تاکید می‌کند که نه پوششی است و به نفع کسی کنار می‌رود. یکی هم مثل رستم قاسمی با حضور در تلویزیون و اظهاراتش حاشیه‌ساز می‌شود. یکی مثل عارف به هر دری می‌زند تا سازوکار انتخاباتی را متوجه خود کند. یکی هم ... . 

یکی از تازه‌ترین اظهارنظرها را اما قاضی‌زاده هاشمی بیان کرده است. به گزارش فارس، این نایب رئیس مجلس که آماده ورود به رقابت‌های انتخاباتی است، می‌گوید: «از من پرسیدند رقیب شما در انتخابات کیست؟ گفتم رقیبم رضاخان است. چون نهاد اداره کشور برخاسته از رضاخان بوده و ادامه پیدا کرده، آمده‌ام نهاد ۱۰۰ساله رضاخانی را به هم بریزم.»

او تاکید می‌کند که «آموزش‌وپرورش، کنکور، بانک و سازمان برنامه و بودجه رضاخانی هست و بعد از اینکه انقلاب ترومنی و نظریات الوین تافلری هم به کشور آمد تشدید شد.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها