در گفتگو با فردا مطرح شد؛

فعال اصولگرا:کسانی‌که می‌خواهند نامزد1400 شوند رهنمود رهبر انقلاب را مدنظر قرار دهند

کد خبر: 1060425
فعال اصولگرا:کسانی‌که می‌خواهند نامزد1400 شوند رهنمود رهبر انقلاب را مدنظر قرار دهند

اقبال شاکری در گفتگو با فردانیوز درباره تعدد نامزدها در اردوگاه اصولگرایی گفت: باید تشویق کنیم مشارکت حداکثری صورت بگیرد. کسانی که می توانند برای مشارکت مردم ظرفیت سازی کنند حضور داشته باشند ولی اجماع اصولگرایان و نیروهای انقلابی بر هر کسی قرار گرفت، بقیه ظرفیت های شان را در اختیار نامزد مورد اجماع قرار دهند.

وی افزود: این چارچوبی است که ما باید در انتخابات 1400 داشته باشیم. از چندگانگی داوطلبی باید خودداری شود. همه عزیزان تا جایی که می توانند ظرفیت های شان را فعال کنند، این کار را انجام دهند اما وقتی نامزد جریان انقلاب مشخص شد بقیه باید کمک کنند یک تیم قوی وارد عرصه اجرایی کشور شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه نامزدها به رهنمودهای رهبر انقلاب درباره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: رهبر انقلاب در بیانات اول فروردین رهنمودهای خود را فرمودند و اعلام کردند نامزدها حتما توانمندی خود را با جایگاه ریاست جمهوری و ظرفیت لازم برای ادای این مسئولیت بسنجند و سایر قوا حتی اسم بردند که قوه قضائیه و نیروهای مسلح در مقابل ریاست قوه مجریه به لحاظ اختیارات جایگاه یک درصد هم حساب نمی شوند.

وی افزود: کسانی که می خواهند نامزد انتخابات ریاست جمهوری شوند باید بدانند این جایگاه بسیار بسیار مهم است، آن قوه ای که می تواند گشایش، اقتدار و پیشرفت کشور را رقم بزند و از منافع ملی و کشوری حفاظت کند.

این فعال سیاسی اصولگرای انقلابی تأکید کرد: باید رئیس جمهوری انتخاب شود که آرای بسیار زیادی داشته باشد. اگر نیروهای انقلابی به اجماع درباره فردی رسیدند همه کمک کنند که رأی آن فرد بالاترین نسبت به گذشته باشد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها