رهامی: نامزد جبهه اصلاحات نیستم

کد خبر: 1063675

محسن رهامی گفت: دلایل تفصیلی خود را در مورد علل اتخاذ این خط مشی در روزهای آینده با مردم در میان خواهم گذاشت.

رهامی: نامزد جبهه اصلاحات نیستم

گروه سیاست سایت فردا - اصلاح‌طلبان قرار است تا یکشنبه آینده به نامزد نهایی برسند و نهاد اجماع‌ساز آنان نیز طبق زمان‌بندی اعلامی سخت مشغول کار است. در این بین اما مشکلاتی وجود دارد که احتمالا موجب چند کاندیدایی در این جریان خواهد شد. از اختلافاتی که گویا بعد از نامزدی تاجزاده ایجاد شده گرفته تا تاکید کارگزاران به معرفی نامزد شگفتی ساز که به گفته خودشان هنوز نامی از وی برده نشده است.

برخی دیگر از داوطلبان ریاست جمهوری در این جریان نیز ساز خود را زده و احتمالا حاضر به همراهی با جبهه اصلاحات نخواهند شد. پیش‌تر گمان رفته بود که محمدرضا عارف از جمله این نامزدها است. اکنون اما به نظر می‌رسد که آنکه جدا شدن از جبهه اصلاحات و ورود مستقل به انتخابات را کلید می‌زند، محسن رهامی است.

او که خیلی پیش‌ از سایر نامزدهای اصلاح‌طلب اعلام کاندیداتوری کرد و خودش را هم گزینه‌ای با ظرفیت اجماع سازی معرفی می‌کرد، اکنون می‌گوید: «ضمن تشکر از احزاب و شخصیتهای اصلاح‌طلب که از اینجانب برای نامزدی انتخابات دعوت کرده و اکنون نام مرا به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری به نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان پیشنهاد کرده یا قصد دارند مطرح کنند، تقاضا دارم که از معرفی اینجانب به نهاد مذکور خودداری کنند.»

به گزارش ایرنا، رهامی گفته است: «چون گذشته دست تمامی نخبگان، احزاب و شخصیتهای کشور از هر حزب، جریان و جناح را برای مشاوره و همکاری می‌فشارم.»

او حتی وعده داد که دلایل تفصیلی خود را در مورد علل اتخاذ این خط مشی در روزهای آینده با مردم در میان بگذارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها