به جای عصبانیت ببینید چه کردید که از چشم مردم افتادید؟!

کد خبر: 1064050

عصبانیت اصلی آقای ظریف در فایل صوتی، از مردمی است که سردار سلیمانی را به خاطر مرد میدان بودن، محبوب‌تر از ظریف تشخیص داده‌اند.

به جای عصبانیت ببینید چه کردید که از چشم مردم افتادید؟!

کیهان:  عصبانیت اصلی آقای ظریف در فایل صوتی، از مردمی است که سردار سلیمانی را به خاطر مرد میدان بودن، محبوب‌تر از ظریف تشخیص داده‌اند.

ظریف در مصاحبه منتشره که همراه با تخطئه برخی عملکردهای شهید سلیمانی در میدان است و این عملکرد را در تقابل با دیپلماسی مدنظرش نشان می‌دهد، اذعان می‌کند که محبوبیت شهید سلیمانی در نظرسنجی‌ها به بالای 90 درصد رسیده اما محبوبیت او به زیر 60 درصد سقوط کرده بود.

وبسایت الف در این باره نوشت: یکی از مهمترین جمله‌های آقای ظریف در مصاحبه انتشار یافته از او بیان ناراحتی او از انتخاب مردم است آقای ظریف برخلاف ادبیات چاپلوسانه و متوهمانه مصاحبه کننده که انسان را به یاد پاچه‌خواران دربار قجری می‌اندازد، نمی‌تواند ناراحتی خود را از انتخاب مردم پنهان کند او تصریح می‌کند که در نظرسنجی‌ها محبوبیت حاج قاسم بسیار بالا رفته و از محبوبیت او کاسته شده و از همه مهم‌تر حضور بی‌نظیر مردم در تشییع شهید سلیمانی نمادی است از انتخاب مردم، که سندی غیر قابل انکار است.

برخلاف تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های جریان غربگرا «انتخاب مردم» مرد میدان بوده و مشخص می‌کند تلاش‌های گسترده‌ای که از ماهواره‌ها و فضای مجازی شروع می‌شد و با توئیت‌ها و سخنرانی‌های مقامات رسمی دولت توسعه داده می‌شد، به نتیجه نرسیده است.

جریان غربگرا سالهاست تلاش کرده دوقطبی جعلی «صلح و جنگ» را مقابل مردم قرار دهد جریان غربگرا برای پیروزی بر رقیب خود آنها را متهم به جنگ‌طلبی، عدم تعامل با دنیا، تنش‌زائی، شعاردادن از جیب مردم و... کرد و چون عموماً در اداره کشور شکست خورد ناکامی‌های خود را حاصل تندروی‌ها اعلام کرد از شعارهای معمولی روی موشک تا عملیات‌های غرورآمیز برخورد با متجاوزان به مرزهای آبی کشور تا سرنگون کردن پهپاد متجاوز فوق پیشرفته آمریکایی را همه را بهانه قرار داد تا ناتوانی‌های خود را پوشش دهد و در آخر هم بی‌تدبیری‌های دولت را با جواب «نمی‌گذارند» و «حاکمیت دوگانه»، توجیه می‌کند.

انتظار آنها این بود که فشارهای اقتصادی بر مردم که عمدتاً ناشی از بی‌عرضگی و ناکارآمدی‌های مدیران غربگرا بود، بر گردن مردان میدان بیفتد و با مقصر شدن آنها، جریان غربگرا پیروز شود.

در واقع جریان غربگرا هیچ وقت انتخاب مردم نبوده بلکه هنرش هراس‌افکنی و جلب آرا سلبی بوده لذا نمادهای آن عموماً محبوب نبوده‌اند.

اما مردم به درستی سردار سلیمانی را شناخته بودند او بود که سایه جنگ را از سر مردم کشورش دور کرده بود او و یارانش بودند که با سلب آسایش از خود و خانواده‌هایشان برای مردم امنیت و آرامش را به ارمغان آورده بودند.

در این میان غربگرایان حق دارند عصبانی باشند؛ سالها تخریب بر علیه مردان میدان به ثمر نرسید و مردم، مردان میدان را انتخاب کردند چرا که آنها را صادق و خادم واقعی مردم یافتند. البته همین مردم به آقای ظریف هم امید داشتند و بخاطر اعتماد نظام به او بعنوان یک دیپلمات کهنه‌کار انتظار داشتند او هم با رفع تحریم‌ها به کمک مرد میدان برود و برای تحقق این انتظار قریب 8 سال صبر کردند ولی در نهایت متوجه شدند آقای ظریف توانایی تحقق این توقعات را ندارد و متأسفانه در این روزها شاهد ظلم او در حق شهید سلیمانی هم بودند آقای ظریف بجای عذرخواهی، بخاطر محقق نشدن وعده‌هایش و پذیرش اشکالات کاری‌اش با فرافکنی و متهم کردن مرد میدان آن هم پس از شهادتش و در غیابش به عدم هزینه کردن میدان برای دیپلماسی ظلم بزرگی در حق این قهرمان ملی و فرا ملی کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها