انتصاب‌های غلط وزیر صمت صدای یک نماینده را در آورد

کد خبر: 1065032

عضو کمیسیون اصل نود مجلس طی نامه‌ای خطاب به وزیر صمت تصریح کرد: با عزل مدیران غیر متخصص و متخلف، به روند غلط انتصاب‌های غیرتخصصی و سفارشی را در زیر مجموعه آن وزارتخانه پایان دهید و بیش از پیش مراقب اطراف خود باشید.

انتصاب‌های غلط وزیر صمت صدای یک نماینده را در آورد

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی، از نامه خود به وزیر صمت خبر داد. 

وی در این رابطه افزود: طی این نامه خطاب به وزیر صمت تأکید کردیم که وزیر با عزل مدیران غیر متخصص و متخلف، روند غلط انتصابهای غیرتخصصی و سفارشی را در زیر مجموعه آن وزارتخانه پایان دهید و بیش از پیش مراقب اطراف خود باشید.

به گزارش فارس، متن نامه نماینده مردم اصفهان در مجلس به وزیر صمت به شرح زیر است:

همانگونه که مستحضرید، در تاریخ آمده است، به ژنرال تی تو(رییس جمهور و رهبر اتحادیه کمونیستهای یوگسلاوی سابق)اطلاع می‌دهند «معاون اول تو در کابینه، جاسوسسازمان سیااست.»

تیتو از این خبر متحیر می‌شود و پس از اتمام یکی از جلسات کابینه از وی می‌خواهد بماند.

تیتو گفته: در یک جلسه دو نفری اسلحه را روی شقیقه معاون اول گذاشتم و از وی سؤال کردم آیا تو جاسوس سیا هستی؟ او که متوجه شد قضیه لو رفته است به جاسوسی خود اعتراف کرد.

تیتو گفت: ما که رفیق قدیمی باهم بوده ایم. حالا بگو چه ماموریتی داشته ای؟

معاون اول وی می گوید: به من ماموریت داده شد تا  «پست‌ها را به افراد غیر متخصص و نامرتبط واگذار کنم». و تاکنون هم این گونه عمل کرده‌ام!

تیتو گفت: نگاهی به افراد کابینه و مدیران ارشد انداختم، دیدم همین طور است! هیچ کس سر جای خودش نیست ! مثلا فردی تخصص کشاورزی دارد ولی وزیر نیرو است و یا دیگری برق خوانده اما وزیر مسکن است! کسی وزیر صنعت است که اصلا سواد صنعت ندارد

معاون  اول تیتو می‌گوید: تحلیل سیا این بوده و هست  که با این روش، انقلاب تیتو در یوگسلاوی بدون کودتا و حمله خارجی از درون متلاشی می‌شود. ناکارآمد کردن ساختارهای سازمانی بدترین شکل مزدوری است.

آقای رزم حسینی

جنابعالی که سابقه حضور در کانادا هم دارید! ابقای غیرقانونی افراد غیر متخصص مثلا به مدیرعاملی شرکت فولاد مبارکه و همچنین انتصاب فردی در فولاد هرمزگان با سابقه مدیریت دخانیات بدون ؛ آیا نشانه ای روشن از نفوذ و وجود عناصر مسئله دار در مجموعه تصمیم گیری آن وزارتخانه و شخص جنابعالی جهت ناکارآمد کردن ساختارها و ضربه به صنعت نیست!؟ آیا قصد نابودی فولاد کشور و ضربه به صنعت را کرده اید؟

به شما توصیه می کنم با عزل مدیران غیر متخصص و متخلف، روند غلط انتصابهای غیرتخصصی و سفارشی را در زیر مجموعه آن وزارتخانه پایان دهید و بیش از پیش مراقب اطراف خود باشید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها