شکایت نمایندگان از وزیر ورزش کلید خورد

کد خبر: 1066901

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شکایت نماینده اصفهان از وزیر ورزش در کمیسیون فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا کمیسیون در هفته آینده نظر نهایی خود را در رابطه با این شکایت اعلام کند.

 شکایت نمایندگان از وزیر ورزش کلید خورد

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز شکایت عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان از عملکرد مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در قالب ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از طرح مواد مطروحه در طرح شکایت و استماع صحبت‌های وزیر و معاونان وی بنا شد تا کمیته ورزش کمیسیون مستندات طرفین را اخذ و آنها را مورد بررسی قرار دهد و گزارش جمع‌بندی بررسی‌های انجام شده در هفته آینده برای تصمیم‌گیری و اعلام نظر کمیسیون به صحن کمیسیون ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس  اظهار داشت: یکی از محورهای طرح شکایت عدم برگزاری جلسات شورای عالی جوانان بود که در این سال‌ها جلسات این شورا یا برگزار نشده و یا برگزاری جلسات آن خیلی ضعیف بوده است.

نصیرایی خاطرنشان کرد: عدم نقش‌آفرینی نوجوانان در حوزه ورزش و جوانان، عدم توجه به حوزه جوانان از جمله در حوزه ازدواج و عدم توجه به قانون تسهیل ازدواج در این رابطه از دیگر محورهای این طرح بود.

وی افزود: عدم شفافیت توزیع منابع در ثمن‌‌های زیرمجموعه‌های جوانان و عدم پاسخگویی صریح و شفاف به سؤالات و تذکرات نیز از دیگر محورهایی بود که در این طرح شکایت به آنها پرداخته شده بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز طرح اداره صداوسیما مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کارشناسان نقطه‌نظرات خود را در رابطه با این طرح مطرح کردند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه امروز کنترل صوت و تصویر فراگیر طبق قانون بر عهده سازمان صداوسیما گذاشته شده است کار با وسعت بیشتری در این حوزه باید انجام شود و همچنین مسائل دیگر که باید در بررسی و تصویب این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: در این جلسه طرح کلیات طرح به رأی گذاشته نشد و بررسی‌های پیرامون این طرح همچنان ادامه دارد و در جلسات بعدی کمیسیون نیز بررسی‌ها در مورد آن انجام خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها