انواری : حتما بر رئیسی اجماع می‌شود

کد خبر: 1067312

حسین انواری گفت: در انتخابات سال92 سیاست نادرستی در پیش گرفته شد و اجماع کامل محقق نشد که این غلط بود و حتما در این دوره چنین مشکلی وجود نخواهد داشت.

انواری : حتما بر رئیسی اجماع می‌شود

نامه‌نیوز: جبهه اصولگرایی با نامزدهای متعددی وارد میدان انتخابات شده است که شاخص‌ترین آنها سید ابراهیم رئیسی است. اما پرسش در این بین است که اگر به احتمال بسیار بالا بر سید ابراهیم رئیسی اجماع صورت می‌گیرد، دلیل حضور این تعداد از نامزدها چیست؟

حسین انواری، از اعضای حزب موتلفه درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «ورود آقای رئیسی به صحنه انتخابات مسئله مهمی است که ابعاد مختلفی دارد. به احتمال بسیار بالا بر آقای رئیسی اجماع رخ می‌دهد اما باید دید که بعد از معلوم شدن نتیجه بررسی صلاحیت‌ها تقابل‌ها چگونه شکل می‌گیرد؟»

او ادامه داد: «بحث این است که وقتی اجماع بر آقای رئیسی شود، اجماع طرف مقابل تا چه حد می‌تواند جلوی او مقابله کند؟ می‌دانیم در انتخابات تخریب‌ها و ناجوانمردی‌ها زیاد است و حالا باید ببینیم که چنین تخریب‌هایی علیه آقای رئیسی و اجماع اصولگرایان در افکار عمومی چه‌قدر تأثیر می‌گذارد؟»

این فعال سیاسی درباره اجماع اصولگرایان بر رئیسی بیان کرد: «آقای رئیسی شرایط بسیار خوبی در میان تمام طیف‌های اصولگرایی دارد و تردیدی نیست که بر او اجماع می‌شود و مشکلی از این جهت وجود ندارد اما باید دید آقای رئیسی در معادلات انتخاباتی تا چه حد می‌تواند موفق باشد».

او در پاسخ به این پرسش که تفاوت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال1392 با 1400 را برای اصولگرایان در چه می‌دانید، اظهار کرد: «در انتخابات سال92 سیاست نادرستی در پیش گرفته شد و اجماع کامل محقق نشد که این غلط بود و حتما در این دوره چنین مشکلی وجود نخواهد داشت. از طرفی هر نامزدی آمده بود که خود ثابت کند و کمتر می‌دیدیم که نامزدی برای وحدت‌بخشی آمده باشد. از سوی دیگر اصلاح‌طلبان هم هیچ مرز اخلاقی را در انتخابات رعایت نمی‌کردند و همه نامزدها به جای ارائه برنامه با یکدیگر دعوا می‌کردند. به نظرم امروز اصولگرایان دریافته‌اند که باید با وحدت و ارائه برنامه دقیق وارد انتخابات شوند اما هنوز می‌توان گفت که در جناح مقابل یعنی اصلاح‌طلبی شیوه‌های اتهام‌زنی و تخریب وجود دارد».

به صورت رایگان در کلاس‌های تحلیل بنیادی کارگزاری مفید شرکت کنید!
فرم را پرکنید و ماشینتو راحت بفروش
فروش سریع ماشینتو تجربه کن!
فروش قطعی خودرو خود را به کارنامه بسپارید
امکان خرید و فرووش بیت کوین با قیمت دلخواه
پیکرتراشی با ویزر بدون درد،خونریزی و کبودی(فقط برای افراد زیر 90 کیلو)
 

انواری در پایان درباره نامزدی سعید جلیلی در انتخابات گفت: «آقای جلیلی قبلا گفته که اگر آقای رئیسی نامزد شود، نامزد نمی‌شوم اما در کمال تعجب نامزد شد. من نمی‌دانم که او نامزد پوششی آقای رئیسی است یا می‌خواهد تا آخر در انتخابات بماند اما هرچه هست همه باید تلاش کنیم تا در وحدتی کامل آقای رئیسی در انتخابات پیش رو به موفقیت دست یابد».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها