امیر دریادار سیاری: ما دست تک‌تک سربازان عزیز را می‌بوسیم

کد خبر: 1067354

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس و مایه سرافرازی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امیر دریادار سیاری: ما دست تک‌تک سربازان عزیز را می‌بوسیم

باشگاه خبرنگاران جوان: امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان آموزشی پادگان ۱۰ نزاجا طی سخنانی با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز همه افرادی که در این مسیر فعالیت می‌کنند تا ما شهدا را از خاطر نبریم، در جبهه مقدسی گام برمی‌دارند که این جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه از اقدام شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری منطقه ۱۴ در تغییر نام بلوار هجرت به «شهیدان سرباز» و میدان هجرت به «شهدای پدافند هوایی ارتش» قدردانی کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش سپس با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس عنوان کرد: این عملیات نقطه عطف دفاع مقدس و مایه سرافرازی و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دریادار سیاری ادامه داد: عملیات بیت‌المقدس بزرگمردی، پادررکاب بودن، ایثارگری، ولایتمداری و شهادت‌طلب بودن ملت قهرمان ایران را به جهانیان نشان داد.

وی اظهار کرد: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس نماد تعهد ملت ایران نسبت به انقلاب اسلامی است و در این عملیات رزمندگان اسلام نشان دادند که چگونه از انقلاب حفاظت و چگونه تمامیت ارضی را در برابر دشمن تابن دندان مسلح حفظ کردند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش خاطرنشان کرد: ملت ایران در جریان این عملیات بزرگ و مشترک توانستند در کنار نیرو‌های مسلح اعم از ارتش و سپاه، دشمن را از خاک جمهوری اسلامی بیرون کنند.

امیر سیاری بیان کرد: دشمنی که می‌خواست یک‌روزه خرمشهر را بگیرد و سه روزه جزیره آبادان را تصرف و روز هفتم در میدان آزادی تهران با اصحاب رسانه مصاحبه کند، در عملیات بیت‌المقدس آن‌چنان شکست خورد که هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: امروز همه ما افتخار می‌کنیم که سرباز جبهه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم. این مملکت سربازانی همچون صیاد شیرازی و قاسم سلیمانی دارد و با وجود چنین عزیزانی، استکبار جهانی هیچ‌گاه جرأت تعرض به این مرز و بوم را نخواهد داشت.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در ادامه با اشاره به نقش سربازان در تأمین امنیت کشور اظهار کرد: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی همچون دوران دفاع مقدس پا در رکاب هستند و نقش تعیین‌کننده‌ای را در تأمین امنیت کشور ایفا می‌کنند.

دریادار سیاری افزود: سربازان ما امروز در سراسر کشور و در تمامی نقاط مرزی اعم از شمال جنوب، شرق و غرب کشور حضور دارند و با این حضور مؤثر و مستمر، امنیت پایدار را برای کشور رقم زده‌اند.

وی عنوان کرد: ما دست تک‌تک سربازان عزیز را می‌بوسیم که امنیت کشور به‌واسطه وجود این عزیزان برقرار است و به‌واسطه امنیت، بستر توسعه در کشور فراهم شده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه امروز خانواده‌های ایثارگران ما باید به خود ببالند که چنین فرزندانی را تربیت و فدای آرمان‌های اسلام عزیز کردند، گفت: رفتار و سکنات شهدای برای همه ما درس‌آموز است. به برکت خون همین شهدا و زحمات آزادگان و جانبازان است که ما امروز توانسته‌ایم در برابر دشمنان بایستیم و تهدیدات را از بین ببریم.

امیر سیاری در پایان خاطرنشان کرد: شهدا پشتوانه ارزشی ملت ایران هستند و دشمنان ما باید بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی با برخورداری از نیرو‌های مسلح پا در رکاب آموزش‌دیده و تجهیزات و تاکتیک‌های تولید داخل و اراده جمعی و با داشتن روحیه ولایتمداری و ایثارگری و پشتیبانی قوی ملت قهرمان همچون دوران دفاع مقدس این آمادگی را دارند که در برابر هر تهدیدی بایستند و جواب دندان‌شکنی به آنان دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها