عدالتخواهان هم زیر بار همراهی با احمدی‌نژاد نمی‌روند

کد خبر: 1067699

یک چهره منتسب به عدالتخواهان در گفت‌وگویی کلاپ هاوسی گفت: احمدی‌نژاد تفاوتی با جریان راست کنونی ندارد.

عدالتخواهان هم زیر بار همراهی با احمدی‌نژاد نمی‌روند

گروه سیاست سایت فردا - احمدی‌نژاد را به جرات می‌توان جنجالی‌ترین نامزد این دوره از انتخابات دانست. او در صدر اخبار بودن را دوست دارد و خوب هم بلد است. بعد از یک سری تلاش و اقدام در ماه‌های اخیر، نامزد ریاست جمهوری شده و از آنجایی که خودش نیز به اندازه سایرین بر احتمال رد صلاحیت خود واقف است از تحریم انتخابات می‌گوید. البته بر دور از خشونت نیز تاکید کرده و این فرصت را ایجاد می‌کند تا برخی رسانه‌ها مثل وطن امروز او را در گروه تمکین کنندگان به قانون قرار دهند.

اینکه او در این انتخابات چه سرنوشتی پیدا می‌کند اما تمام مساله نیست. نکته قابل توجه دیگر آن است که احمدی‌نژاد را باید در کدام گروه و دسته سیاسی قرار داد. برخی او و جریان عدالت‌خواه را یکی می‌دانند اما عدالتخواهان نظر دیگری دارند. شاهد هم اظهارات میلاد گودرزی یکی از چهره‌های منتسب به این جریان در کلاپ هاوس.

او در بخشی از یک نشست مجازی که با عنوان «پیروزی قطعی اصولگرایان در انتخابات؛ توهم یا واقعیت؟» برگزار شد، در پاسخ به این سوال که «بین این 50 نامزد از جریان عدالت خواهی نامزد خاصی دارید؟ آیا یکی مثل آقای احمدی‌نژاد در طیف شما قرار می‌گیرد؟ گفت: «من جریان عدالت‌خواه را هنوز یک جریان احتماعی می‌دانم و این جریان همچنان سیاسی نیست که بخواهد کاندیدا داشته باشد. به همین دلیل من در بین کاندیدا کسی را نمی‌بینم که نماینده جریان عدالت خواه باشد. آدم‌های ضدفساد مثل آقای رئیسی وجود دارد، اما ضدفساد بودن به معنای عدالت‌خواهی نیست.

وی گفت: «آقای احمدی‌نژاد نسبت به قبل یک آدم دیگری است و حرف‌هایشان درباره خصوصی‌سازی نشان می‌دهد که تفاوتی با جریان راست کنونی ندارد.»

او در پاسخ به این پرسش محمدعلی ابطحی مبنی بر اینکه «عدالتخواهی از اول این انتخابات وجود داشته است، طبیعتا باید یک کاندیدایی داشته باشد. این طور نیست؟» گفت: «من این سوال را از شما باید بپرسم، جریان عدالت‌خواهی در این مدت در کجای جریان سیاسی حضور داشته است؟ من در جریان‌های سیاسی ردپای عدالت طلبی اصیل را ندیدم.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها