وعده سعید محمد: بحران بی کاری را ۴ ساله حل می‌کنم

کد خبر: 1067730

داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به بیان توضیحاتی درباره حل بحران بی کاری پرداخت.

وعده سعید محمد: بحران بی کاری را ۴ ساله حل می‌کنم

باشگاه خبرنگاران: سعید محمد داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا درباره برنامه هایش برای رفع بحران بی کاری در کشور گفت: خیلی از رئوس برنامه های ما به منظور رفع بحران بی کاری و ایجاد اشتغال است.

محمد در ادامه بیان کرد: بحث اقتصاد و مسکن  در نهایت به اشتغال ختم می شود. وقتی که بتوانیم هم اشتغال ایجاد کنیم و هم به سمت عدم خام فروشی برویم، موفق خواهیم شد. یکی از مسائلی که نخبه گریزی داریم و این نخبگان در کشور باقی نمی مانند به دلیل عادت کردن به خام فروشی است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم توضیح داد: برای رفع مشکل خام فروشی باید به سمت تکنولوژی های روز برویم و شرایطی را در کشور رقم بزنیم که نخبگان را در کشور نگه داریم و برای آنها کار هدفمند ایجاد کنیم.

او با بیان اینکه نباید سر جوانان خود را با پژوهش های دانشگاهی سر کاری که به هیچ دردی نمی خورد گرم کنیم  خاطرنشان کرد: ابتدا باید صنعت در تمام بخش ها به سمت حل مسئله و مرزهای دانش خودمان برود و بعد بر آن اساس اشتغال خوبی برای جوانان و نخبه ها ایجاد می شود.

فرمانده پیشین قرارگاه خاتم الانبیا توضیح داد: شرکت های دانش بنیان پیشانی اقدامات و طرح های ایجاد اشتغال هستند و به این بخش نیز توجهی ویژه خواهیم داشت. باید شرایط خوبی برای جوانان و مخصوصا نخبگان ایجاد کنیم. قول می دهم بحران شغل را حل کنم، البته نه در کوتاه مدت، زیرا به چرخش درآوردن چرخ سنگین اشتغال که مدت هاست متوقف شده خیلی سخت است و در چهار ساله اول ریاست جمهوری شرایط مطلوبی را در زمینه اشتغال ایجاد خواهم کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها