گرامی‌مقدم: درباره حمایت از لاریجانی بحثی نشده است

کد خبر: 1068367

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: تاکنون در جبهه اصلاحات ایران در خصوص حمایت از آقای لاریجانی بحثی نشده است و بحث ما روی نامزدهای اصلاح طلب است بنابراین حتماً جبهه اصلاحات ایران از نامزدهای اصلاح‌طلب حمایت خواهد کرد.

گرامی‌مقدم: درباره حمایت از لاریجانی بحثی نشده است

ایلنا: اسماعیل گرامی‌مقدم درخصوص فضای انتخاباتی کشور، اظهار داشت: با نزدیک شدن به زمان اعلام نتیجه بررسی صلاحیت‌ها توسط شورای نگهبان، رقابت‌ها داغ‌تر می‌شود.

وی افزود: از هر دو جریان شخصیت‌های محترم و با سابقه‌ای برای انتخابات ثبت نام کردند که شرایط ریاست جمهوری را دارند و به نظر من تا زمانی که شورای نگهبان اعلام نظر نکند، ما هیچ چگونه پیش‌بینی نمی‌توانیم داشته باشیم.

سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: در مجموع به نظر می‌رسد رقابت بین آقای رئیسی، محسن رضایی، علی لاریجانی، پزشکیان و جهانگیری به صورت جدی مطرح است البته تمامی این موضوعات در حد گمانه‌زنی است؛ امیدواریم با اعلام نظر شورای نگهبان نیروها شفاف‌تر شود.

گرامی‌مقدم در خصوص حمایت اصلاح‌طلبان از علی لاریجانی بیان کرد: تاکنون در جبهه اصلاحات ایران در خصوص حمایت از آقای لاریجانی بحثی نشده است و بحث ما روی نامزدهای اصلاح‌طلب است بنابراین حتماً جبهه اصلاحات ایران از نامزدهای اصلاح‌طلب حمایت خواهد کرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها