سخنگوی سپاه: دشمن به دنبال افراد بی‌خیال به آینده کشور است

کد خبر: 1069198

سخنگوی سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمن به دنبال افراد بی‌خیال و بی‌تفاوت نسبت به آینده کشور است.

سخنگوی سپاه: دشمن به دنبال افراد بی‌خیال به آینده کشور است

خبرگزاری تسنیم: سردار رمضان شریف در همایش فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی آذربایجان شرقی که در حسینیه سپاه عاشورای آذربایجان شرقی برگزار شد، با اشاره به مطالعات ریشه‌ای دشمنان در مورد دلایل توان ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر ان‌ها، اظهار داشت: بر اساس نتایج این تحقیق، اگر ایران در برابر صدام و تمامی دنیا در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کرد، به‌خاطر تربیت نیروها در خانواده‌های مذهبی با تربیت دینی و مستحکم بود.

وی برهم زدن بنیان خانواده ایرانی برای جلوگیری از تربیت چنین فرزندانی را از اهداف دشمن برشمرد و گفت: دشمن به دنبال افراد بی‌خیال و بی‌تفاوت نسبت به آینده کشور است که در وقایع و اتفاقات مهم، استقلال و امنیت کشور اهمیتی برایش نداشته باشد. 

سخنگوی سپاه پاسداران، با بیان اینکه مقام معظم رهبری در تعابیر مختلف، بر اهمیت توجه به تهاجم فرهنگی تاکید کرده اند، ابراز داشت: خنثی کردن این نسخۀ دشمن، هدف ایشان از مطرح کردن مکرر این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه تولیدات رسانه‌ای هدفدار در فضای مجازی و ماهواره و... برای هدف قرار دادن جوانان است، افزود: گاهی با بازنشر برخی مطالب، به عنوان سرباز بی‌جیره مواجب دشمن، اهداف دشمن را دنبال می‌کنیم. در انتشار مطالب، گاهی خوبی‌ها را نمی‌بینیم ولی بدی را چندین برابر می‌بینیم، اما فرد متعادل هر دو را خواهد دید.

سردار شریف با بیان اینکه باید مانند موضوع بنزین که اکنون صادر کننده هستیم،‌ در سایر حوزه‌ها هم به باید رشد و پیشرفت برسیم، گفت: در تمامی حوزه‌های علمی و پزشکی و... کارهای بزرگی صورت گرفته که باید منصفانه، پیشرفت ها را بیان کرد و کاستی ها را تا رفع آنها پیگیر بود. در انتشار مطالب باید جایگاه گذشته، فعلی ایران و مقایسه با کشورهای دیگر را مد نظر داشت تا کل کارهای انجام شده در کشور را زیر سوال نبرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها