امام جمعه موقت تهران: جهت انتخاب اصلح تلاش کنیم

کد خبر: 1070827

امام جمعه موقت تهران گفت: هر کدام از ما در انتخابات، باید آتش به اختیار برای دستیابی به هدف و تعیین سرنوشت خود جهت انتخاب اصلح تلاش کنیم.

امام جمعه موقت تهران: جهت انتخاب اصلح تلاش کنیم

خبرگزاری مهر: حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در جلسه شورای مرکزی و مسئولین کمیته‌های ستاد تشکل‌های مردمی پیروان ولایت با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری ملت شریف ایران در تعیین سرنوشت‌شان از طریق حضور در انتخابات و رای به فرد شایسته و اصلح، افزود:‌ حضور مردم در تمامی صحنه‌های سیاسی کشور بیانگر پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی است و به طور قطع و یقین این نظام دینی و انقلاب اسلامی که امروز الگو و اسوه همه آزادی‌خواهان جهان و مظلومان سایر بلاد شده، مورد عنایت ائمه علیهم السلام است.

صدیقی در ادامه با اشاره به اینکه آحاد مردم و نیروهای انقلاب اسلامی به خدمتگذاری مردمی، عدالت‌خواه،‌ دردمند و برخاسته از متن مردم گرایش دارند افزود: مطالب مهمی وجود دارد که باید به آن توجه کنیم، اینکه رضای خدا در چیست؟ فرد شایسته کیست؟‌ در این انتخابات توانمندی کدامیک از این چند نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیشتر است؟‌ ما روی این شاخص‌ها اصلح را تشخیص داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: ما خودمان را به عنوان یک جریان سیاسی که مقابل جریان سیاسی دیگر قرار گرافته‌ایم‌ نبینیم بلکه ما بندگان خداییم و می‌خواهیم بندگی کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز بندگی خدا در صحنه سیاست و اجتماع این است که یک مدیر اجرایی معتقد، وحدت‌گرای سالم و خوش سابقه را در میان نامزدها می‌بینیم که خیلی تفاوت دارد، بنابراین به عنوان یک تکلیف الهی به این انتخاب نگاه می‌کنیم و می‌خواهیم قدم‌هایی برداریم و باید هر کدام از ما آتش به اختیار برای دستیابی به هدف و تعیین سرنوشت خود برای انتخاب اصلح تلاش کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها