نامزد پنهان؟!

کد خبر: 1073404

آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات: ما نامزد پنهان نداریم

نامزد پنهان؟!

گروه سیاست سایت فردا - چهار روز به انتخابات است و موضع اصلاح‌طلبان درباره معرفی یا عدم معرفی کاندیدا مشخص نیست. بگذریم از اینکه هر کدام از موافقان و مخالفان حمایت از گزینه‌های موجود - بخوانید همتی - معتقدند که تکلیف کاملا مشخص و حرف هم حرف‌ آن‌ها است.

جبهه اصلاحات پایش را در یک کفش کرده که نامزد ندارد و طیف دیگری از اصلاح‌طلبان نیز همه تلاش خود را به کار گرفته تا مقدمات حمایت از همتی را فراهم کند. کارگزاران البته پرچم‌دار این طیف است. چنانچه حسین مرعشی سخنگوی آن در کلاپ هاوس گفت: « ساز و کار همچنان برقرار است. قرار ما این بود که ۱۴ نفر از کاندیداها ثبت نام کنند ولی بعد ۹ نامزد ما اگر تایید صلاحیت می شدند، براساس نظرسنجی کسی که رای بالاتری دارد بماند و بقیه انصراف دهند. الان ۹ نامزد ما در صحنه نیستند. بنا به تدابیری ما آقای همتی را در لیست اصلاح طلبان نیاوردیم، ایشان همان کاندیدای پنهان ما بود که قبلا گفته بودم. ما او را از شورای نگهبان پنهان کردیم . امشب نتیجه نظرسنجی ها می آید و مطابق بر آیین نامه و دستورالعمل جبهه اصلاحات تصمیم خواهیم گرفت که از آقای همتی حمایت شود یا مهرعلیزاده.»

این سخنان وی البته با واکنش‌هایی همراه شد، مثلا آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات که بلافاصله بعد از اعلام نظر شورای نگهبان ساز نامزد معرفی نکردن را در توییتر خود کوک کرده بود، این بار در واکنش به اظهارات مرعشی درباره نامزد پنهان نوشت:ظاهرا از صحبت‌های آقای مرعشی سوء برداشت شده است. منظور آقای مرعشی نامزد پنهاد حزب کارگزاران سازندگی است، نه جبهه اصلاحات ایران. جبهه اصلاحات ایران نامزد پنهانی نداشته است.

مرعشی

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها