اصلاح‌طلبان تجدید نظر می‌کنند؟

کد خبر: 1073461

جواد امام گفت: امکان دارد براساس نظرسنجی ها تا پایان زمان انتخابات برای حمایت از کاندیداها تجدید نظری صورت بگیرد.

اصلاح‌طلبان تجدید نظر می‌کنند؟

گروه سیاست سایت فردا - شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات شروع شده و به نظر می‌رسد که اصلاح‌طلبان نیز در این فضا نسبت به مشارکت غیرفعال و عدم معرفی کاندیدا تجدیدنظرهایی کرده‌اند. 

در روزهای اخیر شاهد حواشی بسیاری درباره نظر و رویکرد این جریان سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری بوده‌ایم. جبهه اصلاحات ایران یعنی سازوکار انتخاباتی آنان تا این لحظه مصر بوده که نامزدی نداشته باشد اما کارگزاران نه تنها به حمایت از گزینه‌های موجود رضایت داده بلکه اعلام کرده که همتی از ابتدا هم نامزد آنان بوده است. آن هم نامزد پنهان! توجیه او این است که خواسته‌اند وی را از گزند رد صلاحیت حفظ کنند.

بگو بگوها البته ادامه دارد. بدنه اجتماعی نیز سرخورده و مایوس، پیامی از حصر رسیده را بهانه کرده که پای صندوق نیاید. برخی البته همان پیام را به نحو دیگری تفسیر کرده و از در راه بودن پیام‌های دیگر با مضمون دعوت به مشارکت هستند. 

هرچه می‌گذرد البته نشانه‌ها از تجدید نظر اصلاح‌طلبان و چرخش به سوی معرفی کاندیدا و حمایت از همتی افزوده می‌شود. مثلا جواد امام، عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان به «برنا» می‌گوید: ما با صندوق رای قهر نکردیم و اتفاقا عدم مشارکت مردم در انتخابات و عدم حضور پرشور آنها پای صندوق ها برنامه ریزی افرادی است که حضور حداقلی مردم به نفع آنها است. 

جواد امام ادامه داد: فعلا در مورد کاندیدهایی که در لیست احراز صلاحیت ها وجود دارند؛ آقایان مهرعلیزاده و همتی تجدیدنظری در نهاد اجماع ساز برای حمایت از آنها صورت نگرفته است. البته امکان دارد براساس نظرسنجی ها تا پایان زمان انتخابات برای حمایت از کاندیداها تجدید نظری صورت بگیرد چراکه اصلاح طلبان نماینده مردم هستند و براساس خواست مردم تصمیم گیری می کنند. 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها