نقوی حسینی: آرام آرام به خط پایان انتخابات نزدیک می‌شویم

کد خبر: 1074086

فعال سیاسی اصولگرا و نماینده پیشین مجلس در تحلیل وضع انتخاباتی موجود گفت: وضعیت نامزدها روشن است و دیگر آرایش انتخاباتی شکل گرفته است و سفرهای نامزدها انجام شده و ستادها هم فعالیت خود را کردند و آرام آرام به خط پایان انتخابات نزدیک می‌شویم و با برآوردی که من دارم آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور خواهد شد.

نقوی حسینی: آرام آرام به خط پایان انتخابات نزدیک می‌شویم

مثلث آنلاین: سید حسین نقوی حسینی ادامه داد: «در این بین دیگر فرقی نمی‌کند اصلاح‌طلبان چه کار می‌کنند، خواه آنها بخواهند از آقای همتی حمایت کنند یا نه یا آنکه آقای مهرعلیزاده به نفع همتی کنار برود یا هر دو بمانند یا هرچیز دیگر در هر صورت آقای رئیسی رأی بالا را دارد و رئیس‌جمهور خواهد شد».

این فعال سیاسی درباره پایگاه رأی اصلاح‌طلبان بیان کرد: «واقعیت این است که اصلاح‌طلبان در هر شرایطی کاری از دستشان بر نمی‌آید زیرا آنها با چه عملکردی می‌خواهند درخواست رأی از مردم کنند؟ در این هشت سال جز خسارت چیزی بر کشور وارد نکردند؛ بنابراین امتیازی ندارند که بر آن مانور دهند».

او درباره اینکه نامزدهای اصولگرا به نفع رئیسی کنار می‌روند یا نه، اظهار کرد: «به نظر من بهتر است که نامزدهای اصولگرا در صحنه بمانند و کنار نروند زیرا رأی آنها مشکلی برای آقای رئیسی ایجاد نمی‌کند. پس بهتر است در صحنه بمانند تا اتهام نامزد پوششی هم به آنها زده نشود و اتفاقا من به صلاح نمی‌دانم که کنار بروند».

نقوی حسینی در پایان گفت: «امیدوارم انتخابات پر شوری برگزار شود و همه ملت ایران روز جمعه پای صندوق‌های آراء بیایند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها