پیش بینی ویس کرمی درباره میزان مشارکت مردم

کد خبر: 1074185

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اهمیت مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد عنوان کرد: معمولا دو یا سه روز منتهی به روز انتخابات تحولاتی رخ می دهد و تمایل به مشارکت افرایش پیدا می کند.

پیش بینی ویس کرمی درباره میزان مشارکت مردم

ایسنا: مهرداد ویس کرمی درباره فضای سیاسی و اجتماعی روزهای در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد و با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری در این انتخابات عنوان کرد: همه مردم به شکلی رای خواهند داد، عده ای مستقیم و عده ای هم غیر مستقیم، آن دست از افرادی که پای صندوق های رای حاضر نمی شوند به نوعی غیرمستقیم رای دادند ولی رای آنها، رای بی تفاوتی بوده است.

وی افزود: رای ندادن با این استدال که دیگران رای می دهند و به رای من نیازی نیست و یا قهر کردن با صندوق رای بدین معنا است که من وضع موجود را قبول دارم و خواهان تغییر آن نیستیم و نقشی برای خود در حوزه اداره کشور قائل نیستم، با هر تفکری به این دیدگاه نگاه شود متوجه می شویم این دست از استدال ها صحیح نیست.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این کشور،کشور و خانه ما است و همه ما باید مسئولانه با سرنوشت کشورمان برخورد کنیم، اگر از وضع موجود گلایه مند هستیم باید با حداکثر توان با استفاده از چارچوب هایی که قانون اساسی مشخص کرده از حق خودمان بهره ببریم و وضعیت را اصلاح کنیم.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به نظر می رسد بخشی از مشکلات کنونی محصول انتخاب های گذشته ما است، پس به جای عدم انتخاب بهتر است در انتخابمان تجدید نظر کنیم، ان شاءالله آنهایی که تصمیم دارند در انتخابات شرکت کنند دو رسالت را مورد توجه قراردهند، یکی اینکه خودشان در پای صندوق های رای حاضر شوند و همچنین دیگران را به این مهم ترغیب کنند و اهمیت این مشارکت را برای آن ها تشریح کنند، چرا که همه باید نسبت به سرنوشت کشور و سرنوشت آیندگان حساسیت داشته باشیم.

وی درپایان تاکید کرد: معمولا دو یا سه روز منتهی به روز انتخابات تحولاتی رخ می دهد و تمایل به مشارکت افرایش پیدا می کند، برای مثال عده ای که مردد بودند در انتخابات شرکت کنند یا خیر و یا کاندیدای مورد نظر را مشخص نکرده بودند با گذشت زمان بر شرکت کنندکان افزوده می شود، اما به هر شکل امیدواریم این انتخابات صحنه پرشور حضور مردم باشد.

انتهای پیام

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها