سردار فدوی: اثر تحریم بر سر سفره‌های مردم رفت

کد خبر: 1077065
سردار فدوی: اثر تحریم بر سر سفره‌های مردم رفت

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تحریم‌های علیه ملت ایران در دهه ۷۰ و ۸۰ مضاعف شد، اظهار کرد: پیش از این به نوعی تحریم سر سفره‌های مردم بروز نداشت اما از ۱۱ سال پیش نمی‌دانم بر اساس چه تحلیلی تحریم و اثر تحریم بر سر سفره‌های مردم رفت.

سردار علی فدوی روز چهارشنبه نهم تیر ماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) در محل سالن شهید سبحانی سپاه کرج اظهار کرد: این هفته سالروز یکی از جنایت‌های علنی آمریکایی‌ها است که نمی‌توانند از زیر این بار جنایت فرار کنند و آن هم سقوط هواپیمای مسافربری است که این امر مذبوحانه را از روی استیصال و ترس انجام دادند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: همه جهان از این کار آمریکا به  عنوان جنایت یاد می‌کنند و آمریکایی‌ها نمی‌توانند از این جنایت فرار کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به تنوع ماموریت‌های سپاه افزود: بسیاری از ماموریت‌های سپاه در طول سالیان ایجاد شده و این طور نبوده که سپاه ماموریت‌های مشخص و تعیین شده‌ای را اجرایی کند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: اجرای این مأموریت‌های جدید به عهده سپاه استان‌ها است و هر مأموریت جدیدی که پیش می‌آید باید پای کار و پشتیبان نظام و انقلاب باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا گفت: تحریم ایران از سوی آمریکا هیچ هنگام تعطیلی نداشته و ایران از سال ۵۸ با تحریم درگیر بوده است.

وی با بیان اینکه تحریم‌های علیه ملت ایران در دهه ۷۰ و ۸۰ مضاعف شد، اظهار کرد: پیش از این به نوعی تحریم سر سفره‌های مردم بروز نداشت اما از ۱۱ سال پیش نمی‌دانم بر اساس چه تحلیلی تحریم و اثر تحریم بر سر سفره‌های مردم رفت.

فدوی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه شاهد اقتدار ایران اسلامی و زبونی آمریکا و دشمنان خواهیم بود.

وی متذکر شد: این دشمنان هستند که دائم احساس ترس می‌کنند و بنا بر وعده خدا که می‌گوید پس از هر سختی یک آسانی است، به لحاظ استقامت، تحمل و صبر مردم و تلاشی که کل نظام و مسئولان نظام برای حل این مسائل و مشکلات مردم داشتند خداوند بعد از آن سختی‌ها آسانی را به وجود می‌آورد که مردم بعد از مدتی این سختی‌ها را یادشان برود.

در این آئین سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا به عنوان فرمانده جدید سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز معرفی و سردار سید یوسف مولایی به عنوان جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) منصوب شد./ ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها