گپ و گفت صبح‌گاهی عارف و ضرغامی

دل پر عارف

کد خبر: 1077253

عارف معتقد است که قطار نظام، در هر ایستگاه به جای اینکه مسافران جدیدی را سوار کند، عده‌ای از سرنشینان وفادار را هم به زور پیاده کرده و روز به روز دایره را تنگ‌تر می‌کند

دل پر عارف

گروه سیاست سایت فردا - عزت‌الله ضرغامی بعد از کلی صبحانه کاری و خودنمایی در اینستاگرام وارد فضای انتخابات شد اما به تشخیص شورای نگهبان صلاحیت ماندن در این کارزار را نداشت و کنار زده شد. این اما مانع از ادامه آن دیدارهای صبح‌گاهی نشده است.

تازه‌ترین مهمان او محمدرضا عارف است. او در گزارش این دیدار گفته است: « امروز با آقای دکتر عارف، برنامه‌ی صبحانه  داشتم.  می‌گفت؛ هنوز باورمان نشده که داریم حکومت می‌کنیم والا خیلی از کارها را انجام نمی‌دهیم.  در این خصوص با او موافقم. می‌گوید هنوز مانند دوران دانشجویی می‌خواهیم شیشه بشکنیم و امتیاز بگیریم، البته به روش‌های دیگر.  معتقد است که قطار نظام، در هر ایستگاه به جای اینکه مسافران جدیدی را سوار کند، عده‌ای از سرنشینان وفادار را هم به زور پیاده کرده و روز به روز دایره را تنگ‌تر می‌کند»

ضرغامی افزوده است: «او خودش بی سروصدا منشأ خدمات مهمی در کشور بوده است. اما اهل پروپاگاندا و هیاهو نیست. از اینکه برخی متولیان امور به جای حل مسائل به نفع مردم، اختلافات را به رسانه‌ها می‌کشند و فرافکنی می‌کنند، دل پری دارد».

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها