آیت‌الله علم‌الهدی: دولت آینده کار سختی در پیش دارد

کد خبر: 1081015

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر این‌که نمایندگان مجلس باید مطالبه‌گر باشند، خطاب به نمایندگان مردم استان گفت: از دولت آینده برای انتخاب کابینه و انجام کارهایش مطالبه کنید و پای مطالبه‌تان بایستید.

آیت‌الله علم‌الهدی: دولت آینده کار سختی در پیش دارد

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در دیدار با رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی، بابیان این‌که تلاش کنید تا مشکلات استان حل شود، اظهار کرد: یکی از راهکارهای حل شدن مشکلات استان، همراه شدن با دولت آینده است.

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی بابیان این‌که دولت آینده به کمک نمایندگان مجلس نیازمند است، ادامه داد: راه ورود تمام اجرائیات دولت، مجلس است، متأسفانه دولت در حال حاضر بودجه‌ای ندارد و بسیاری از حق و حقوقات کارمندانش به تأخیر افتاده، دولت آینده باید پاسخ‌گوی این نیازها باشد که نیازمند کار جهادی است.

وی اضافه کرد: استان خراسان رضوی ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که می‌توانند با همراهی هر چه بیشتر با دولت، او را در رفع مشکلات مردم کمک کنند، شما عزیزان باید مراقب عوامل نفوذی دشمن باشید و نگذارید بینتان تفرقه ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ، «فساد شناسی» و «مفسد شناسی» را نقاط برجسته رئیس‌جمهور منتخب بیان کرد و گفت: ایشان با آگاهی، اعضای دولت را شناسایی می‌کنند و شما عزیزان در مجلس شورای اسلامی نگذارید که تهمت‌زنی‌ها و شایعاتی در این خصوص ایجاد شود، دولت آینده کار سختی در پیش دارد که نیازمند هم تباری دولت و مجلس است.

وی با تأکید بر این‌که نمایندگان مجلس باید مطالبه‌گر باشند، خاطرنشان کرد: شما عزیزان باید مطالبه را در دستور کار خود قرار دهید و از دولت آینده برای انتخاب کابینه و انجام کارهایش مطالبه کنید و پای مطالبه‌تان بایستید.

آیت‌الله علم‌الهدی  به ظرفیت‌های مشهد و استان در حوزه زیارت و ناکافی بودن زیرساخت‌های رفاهی و بهداشتی برای زائران اشاره کرد و گفت: امام رضا (علیه‌السلام) برای تمام دنیا است و همه به زیارت ایشان می‌آیند، باید درزمینهٔ فرهنگ زائر کارکنیم تا شاهد مشکلات کمتری باشیم.

وی، پیگیری و مطالبه جدی نمایندگان مجلس را، راه‌حل مشکلات استان دانست و بیان کرد: اگر در استان بستر مطالبه خوبی وجود داشته باشد، مشکلات شهرها حل می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: در این ایام کرونا نیازمند غربالگری بیشتری در حاشیه شهر هستیم و باید همه نیروها بسیج شوند تا مشکلات بیشتری برای مردم ایجاد نشود؛ شما عزیزان برای رفع مشکلات استان همفکری کنید تا مردم در آرامش بیشتری باشند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها